hoeveel kilo zijn jullie aangekomen

Ik draag ook van voren, van achter zie je bijna niks... krijg veel opmerkingen: oh wat leuk ben je zwanger! wat? al ruim 7 maanden? nou dan heb je een klein buikje hoor!
Krijg tegenwoordig ook gezellige opmerkingen van de conductrices in de trein ;)

Mijn buik is inderdaad niet zo groot, vk dacht niet zo'n heel groot kind. Wel zo'n acht kilo aangekomen ondertussen, bijna allemaal op mijn buik (precies 32 weken nu).
Mis het sporten ook zo butterfly! Niet vanwege de kilo's, wel omdat ik het gewoon heerlijk vind (en gezellig) om te doen.. zeker met dit weer. Sport normaal zeker 3 keer per week en nu al een hele tijd niet meer, ik kijk er naar uit!

ik ben nu +/- 4 kg aangekomen (31 +3 w). Weeg nu 88 kg bij 167 cm, dus heb wat 'reserve':)
Heel wat anders dan die 20 + kg bij de vorige twee zwangerschappen, en dat terwijl ik niets anders doe dan toen.

Is ook erg afhankelijk van je BMI met de start van je zwangerschap, slankere dames komen vaker (niet altijd) wat meer aan, dan wanneer je volslank bent, of wellicht zelfs overgewicht hebt. Uitzondering blijven er altijd hoor, want een slanke vriendin van me is bij 27 weken nog steeds erg slank.

Ik ben nu 35,3 weken en ben 17,5 kilo aangekomen, bleh, maar kan er niets aan doen. Ben 1.67 en weeg normaal 63 kilo. Dus ben vanochtend voor t eerst over de 80 kilo heen gegaan.

waaaaahhhh , maar zoals gezegd wordt, het gaat er echt allemaal wel weer af (daar zorg ik wel voor). kan er nu toch niet zoveel aan doen, behalve weinig snoepen/snacken.

bijna 32 weken en van de 79 naar de 76 gegaan dus wat er niet aan komt hoeft er ook niet af he

de kleine neemt toch wat hij moet nemen
maak me daar niet druk over

@butterfly, borstvoeding is geen garantie voor afvallen hoor. Daar hoopte ik ook op bij mijn dochter maar helaas. Na 3 maanden volledige borstvoeding, niet snoepen, gezond eten, bijna elke dag een uur flink wandelen en elke dag 120 buikspieroefeningen was ik nog geen kilo kwijt! Vraag me niet hoe dat kan want ik snoepte altijd enorm veel. Na de bevalling was ik gelukkig wel in 1klap 12kilo kwijt maar de rest bleef hangen.
Na 3maanden had ik geen borstvoeding meer dus toen kon ik eindelijk gaan lijnen. Gelukkig ging het toen heel snel en was ik bij mijn positieve test 7 weken later weer op mijn oude gewicht.

Ik ben nu 32,5 weken en zo'n 7,5 kg aangekomen, netjes vind ik zelf. De laatste weken zijn iets harder gegaan dan ik het begin, hopelijk gaan de laatste weken weer iets minder hard.
Het is wel heel erg verschillend allemaal zeg, grappig om te lezen!

Terug
Bovenaan