Hoeveel kilo??

Ben nu 27 weken en 1 dag en was vorige week 10 kilo aangekomen, daarna niet meer gewogen.
Vanochtend was ik bij de VK en die gaf aan dat de baby wat klein was, wat mij nu verbaast als ik lees dat jullie veel minder zijn aangekomen!!!
(mijn man en ik zijn beiden niet van de dikke maar toch, waar is die 10 kilo dan?)

ik ongeveer 8 kg. Vind het wel zat. Ben maar 1.55m groot dus een kindje van 30 cm geeft bij mij al een buik alsof ik op mijn eindje loop zowat...
Bij Martijn was het alles bij elkaar ongeveer 15 kg. Hoop dat het deze keer wel minder wordt....

ik ongeveer 8 kg. Vind het wel zat. Ben maar 1.55m groot dus een kindje van 30 cm geeft bij mij al een buik alsof ik op mijn eindje loop zowat...
Bij Martijn was het alles bij elkaar ongeveer 15 kg. Hoop dat het deze keer wel minder wordt....

ik span tot nu toe de kroon met mn 15kilo!! maar lees vooral de laatste2kilo is alleen vocht!!! ik hou ontzettend veel vocht vast..maar mijn 1ste zwangerschap was 32kilo de top met 39weken pffff

6,5 kilo en ben nu 28,4 wk. Ik weet niet of ik binnen de door mijzelf gestelde 10 kg totaal blijf.. Bij mij is het kindje ook aan de kleine kant, dus dr blijft straks genoeg hangen....

al 9! Veel te veel voor 25 weken vind ik zelf! Mar kennelijk komen niet alleen de kwalen eerder bij een derde, maar ook de kilos :s
Ik hoopte niet over de 16 van de eerste heen te gaan, maar vrees nu toch het ergste...

Hoi meiden,

Ben vandaag precies 28 weken en 7 kilo aangekomen! Bij mijn eerste zat ik aan het eind van de zwangerschap op 8 kilo, dat ga ik nu dus waarschijnlijk niet redden;) Maar goed met mijn 1.63 en normaal gesproken 50 kilo..vind ik het helemaal niet erg en mag er na de bevalling best wat aan blijven zitten! Succes iedereen en vooral genieten hoor!
Groetjes mamavanbijnatwee

hoi,
bijna 16 kilo is eraan gekomen. hou verder geen vocht vast dus het is echt allemaal vet..... nouja gaat er heus wel een keer af denk ik maar. moest altijd moeite doen om op mn minimale gewicht te komen en nu zit ik er ineens ruim!! overheen. en ik ben er best nog wel trots op ook:)
groetjes

Terug
Bovenaan