Hoeveel kilo??

ik ben morgen 25 weken en sta nu op bijna 4 kilo.... bij mn oudste was ik al het dubbele denk rond deze tijd en 20 kilo op het einde ruim!!!
ben benieuwd of ik dat haal hoop het niet maar goed...
tis nu ook alleen echt mn buik en bij mn oudtse was ik geheel rond

Hoi dames.

Ik ben nu 25+1 weken en zo'n 2 kilo aangekomen. Tijdens mijn vorige zwangerschappen was ik ongeveer 10 kilo aangekomen, dus dat zal deze keer niet veel meer worden.
Nienke

Hier ook gelukkig alleen aan mijn buik en voor de rest ook niet, ben juist dunner geworden in mijn hals en schouders, in het begin at de baby mij op denk ik ;)

Moet straks weer naar de vk dus zal er wel weer een kilo bij zitten denk ik

Ik ben 11 kg aangekomen en ben 26wk 3dg nu. Bij mn dochter ben ik in totaal 16 kg aangekomen. Kon ik ook wel merken want ben maar 1.60m en niet heel slank van mezelf. Hoop dat ik nu een beetje langzamer ga met de kiloos maar vind alles wat slecht is zoooooooooooo lekker op dit moment.

Groetjes

Ik ben 25 weken en 2 dagen en 12 kilo aangekomen! Ga er vanuit dat ik wel over de 20 kilo ga....helaas......
Het zit mij ook niet alleen op de buik, maar ook ontzettend op mijn bovenbenen en kont! Nu is dat aaaaaaltijd mijn probleemzone, maar het is nu wel heel extreem!!
Maar ik weet gelukkig dat ik niet buitensporig ongezonde dingen eet, dus het zal er straks wel weer afgaan!

Terug
Bovenaan