hoeveel kiloer al bij ( of af??!! )

Hey dames,

Een fijn onderwerp! Hoeveel kilo ben je al aangekomen of afgevallen? En krijg je al reacties van mensen?
Ik had van de week iemand die vroeg of ik nu zoveel afegvallen was hahahaa! Nou vertelde dat ik eerst afgevallen was en toen weer aangekomen dat heb je me spugen zei ik tegen haar! Zegt ze oooo dat heb ik ook altijd een jojo effect !!! Hahaha! Moest wel lachen en d8 zie je dan niet aan mijn buik dat er een kindje in zit! Nou echt wel!
Ben nu 1 kilo boven mijnstartgewicht! Was er eerst 4 afgevallen, dus ben nu 5 kilo aangekomen! :D

Liefs Janne

Hoi Janne, Ik ben nu 7 kilo boven mijn gewicht. Volgens de vk al veel te veel. Ik hou inderdaad nu erg van lekkere dingen...eet gewoon gezond maar als tussendoortjes pak ik toch wel regelmatig iets lekkers... Maakt me eerlijk gezegd ook niet zoveel uit hoor, na de bevalling kijk ik wel hoe het zit....

Goed onderwerp, maar als ik eerlijk ben weet ik het eigenlijk niet ha ha.

Onze eigen weegschaal doet het niet en als ik ergens anders ben vergeet ik altijd om me even te wegen.

Woensdag moet ik weer naar de VK, zal dan eens even kijken.

Liefs Cindy

Hoi meiden,
Ik heb vorige week voor het laatst gewogen en toen was ik inclusief gips al 8 kilo aangekomen! Ik begon met 57 kilo, behoorlijk aan de slanke kant, dus mijn lijf is als een razende vet gaan opslaan. Daarnaast enorme borsten gekregen (van een C 70 naar een E85) en sinds van de week begin in ook nog eens vocht vast te houden in mijn benen! Ik hoop nu ik weer een beetje normaal kan lopen, dat het aankomen weer een beetje minder gaat worden anders ben ik straks echt een enorme koe! Wel heb ik al een mooi zwangerbuikje, wat iedereen nu echt wel kan zien. Dus daar ben ik wel trots op! Die steekt al meer uit als mn borsten haha.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje moeite heb met al die lichamelijke veranderingen, is dat raar? Ben gewoon zo bang dat ik mijn oude figuur nooit meer terug krijg :(
Naja als ik op mn moeder lijk(en tja qua figuur is dat wel zo) zou ik na een jaar na bevalling weer op mijn oude gewicht moeten zijn. Ik hoop t maar!
Liefs,
Mar

hoihoi ,

hier nu met bijna 26 weken 8 en halve kilo erbij , houdt wel veel vocht vast en mn borsten zijn enorm gegroeid , mn buik is nu ook echt flink aan het worden , krijg er steeds meer reactie op van god meid , Nu gaat het hard he! haha

Ik ben nu 26 weken zwanger en ben er ongeveer 4,5/5 kilo bij, verschilt per dag zeg maar.

Maar mijn buik gaat wel hard, het valt heel erg op. Ik werk op een uitzendbureau dus kom veel mensen tegen en krijg nu dagelijks reacties,d us dat is wel heel erg leuk.

Ik ben wel heel benieuwd hoe snel alles er weer af is. Maar dat is een zorg voor later ;-)

ik weet het niet ga me zelf ook niet wegen! weet dat ik bij het beging 65 woog en tegen het einde aan weeg ik pas weer. gewoon omdat ik het niet wil weten tussen door. ik krijg wel reacties van o wat is je buik klein!! maar zolang de vk zegt dat alles goed is met de baby en die goed blijft groeien maakt het mij helemaal niks uit hoeveel ik bijkom!

kus inge

Voor de zwangeschap woog ik 68 kg (180 lang) en weeg nu 78 kilo, dus ruim 10 kg erbij. Ik ben ook gestopt met roken, dus ik hou er maar op dat het mede daardoor komt ;-) Verder hou ik naar mijn idee niet veel vocht vast en zijn mijn borsten ook niet enorm gegroeid. Ze zijn wel groter, maar niet extreem. Soms is bij mij niet eens te zien dat ik zwanger ben, ja in mijn nakie ;-)

Liefs,
Kim

Terug
Bovenaan