hoeveel kiloer al bij ( of af??!! )

hoi hoi,

ik ben al 10 kilo gegroeid. mn oma zegt dat het komt omdat ik het rond draag.

da's volgens mij gewoon een hele vriendelijke manier om te zeggen dat ik mn vetreserves op mn heupen billen en borsten aan het opslaan ben.

want pas sinds een paar weken is mn buik lekker aan het groeien. en qua groeicurve zit mn baby net onder het midden. dus daar komt het niet door.

maar het maakt me geen fluit uit hoor.

laat mij maar lekker rond blond en gezond zijn.

x jessica

Hoi Meiden!

Ik moet vrijdag weer naar vk en ben heel benieuwd wat de weegschaal mij gaat vertellen. Ik was tot nu toe iets van 5of6 kilo aangekomen en ben nu 23 weken. Het hoort erbij he! Maar het blijft wel gek dat die weegschaal naar dde 70 kilo en hoger gaat wijzen.

Liefs Janne van Krukel

Nou ik snap echt niet waarom mijn vk zo moeilijk aan het doen is. Ik ben dus niet de enige die wat meer kilootjes erbij heeft gekregen (zat bij 24 weken aan de 7 kilo).... ik vind dit zelf ook geen probleem hoor. Zie het daarna wel allemaal :) Ik heb trouwens wel een giga buik (en gigaaaaaaa borsten, niet normaal ;)

Hey Dittie,

Ik snap ook niet dat je VK moeilijk doet over je gewicht! Vreemd, ik ben bij de eerste 30 kilo aangekomen bijna en als ze er dan eens wat van zeggen zeg ik allee! Maar kom op zeg 7 kilo! Gemiddeld komt je 12-15 kilo aan in een zwangerschap, en dat is dus gemiddeld! Nou dan zit je er toch nog lekker een kilo of 7 onder! Nog maar op de helft, maak je niet druk, het komt wel goed! Zolang je jezelf maar goed voelt toch?!?

Liefs

Ik zit nu met 23wk op 5,5 kg. Ben benieuwd waar we allemaal gaan eindigen. Mijn buik is ook echt aan het groeien. Af en toe voel ik mijn huid ook helemaal strak staan. Nouja, goed blijven smeren. Dan hoop ik dat ik deze zwangerschap ook weer "stria" vrij blijf.

Hoi

Ik ben ook al 8 kilo aangekomen
maak me er niet zo druk om gaat er wel weer vanaf
was bij de 1ste ook zo me kilotjes weer kwijt
moet volgende week weer op controle
maar zal nu wel niet veel zijn aangekomen
heb net een week buikgriep achter de rug!
maar ben nu gelukkig weer helemaal op geknapt

groetjes

Terug
Bovenaan