hoeveel kiloer al bij ( of af??!! )

Hoi

Ik ben nu 8 kilo aangekomen
maak me er niet zo druk om bij de 1ste
was het er ook weer zo af

Ik moet volgende week weer op controle komen
maar denk dat ik nu niet veel ben aangekomen
heb net een week buikgriep achter de rug
maar ben gelukkig weer helemaal opgeknapt

groetjes

Hoi,

Nou ik geloof dat ik recordhouder ga zijn... morgen 26 weken en al 15 kilo zwaarder en dan te bedenken dat ik echt niet snoep of extra suikers of andere dingen tot me neem. Eet alleen duidelijk meer tijdens de normale maaltijden.
De kleine maakt t in ieder geval goed dus ik maak me geen zorgen!

Ben nu 27 weken en ik starte met 57 á 58 kilo en ben nu 67 kilo. Dus ongeveer 10 aangekomen.
Moet zeggen dat ik ook ruim 2 cupmaten groter ben en verder zie je niet dat ik aan ben gekomen, heb geen ronder gezicht, hou geen vocht vast en ben verder ook niet dikker, op mijn buik na hahaha!

Ben wel zenuwachtig of ik het er straks allemaal wel weer af krijg!

@ dittie: wat vreemd dat je VK zegt dat die 7 kilo teveel is! Wat is haar onderbouwing hiervoor?

Groetjes.

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal bijna 15 kilo aangekomen. Ik maakte me er toen best druk om of het er nog wel af zou gaan, nou echt binnen 3 maanden zat ik onder mijn begin gewicht!
(borstvoeding+elke dag minstens een uur wandelen achter de wagen)
Nu weet ik dat ik me niet meer zo druk hoef te maken, probeer wel op te letten maar weeg nu 63 kilo en begon op 57. Dus 6 kilo, vind het best netjes. Je hebt die reserves ook echt nodig!! en bovendien weegt je kindje bij 24 weken (wat ik nu ben) ook al 600 gram. komt daar je baarmoeder, extra bloed, vocht enz enz.
Wat ik begrepen heb is dat als je 12 kilo aakomt, daar slechts 3 kilo vet bij zit! Ach en die zijn er echt zo af!
Dus dames niet te druk maken hoor! Komt allemaal weer goed, je moet er wel wat voor doen maar ja voor niets gaat de zon op he!

Terug
Bovenaan