Hoeveel kinderen wil iedereen?

Wij zijn de trotse ouder van 3 prachtkinderen. 2 meiden en 1 jongen.
Danae is 3,5. Arwen is 2 jaar en Joah is nu 4,5 maand (16 mei).

Wij hebben altijd gezegd in ons hart is er plaats voor 4 kinderen. Maar dan moet alles meezitten, onze gezondheid, die van de kinderen, financieel moet je minstens te eten kunnen geven en fatsoenlijk kleren aan de kont.

Kom snel terug om verhaal af te maken, moet eerts ff oudste ophalen nu

gr Bianca

Hii

Wij willen graag 4 kinderen!!! (Zie alleen wel erg op tegen nog 3 bevallingen...)

xxx

Oh wat een mooie verhalen en reacties van jullie allemaal, ik moest echt vaak wat wegslikken hoor! Wat is het moederschap toch mooi he? Het doet me goed al die liefdevolle verhalen te horen!

Tot nu toe zitten we gemiddeld op 1,6 kind per persoon
En willen we (als het ons gegund is) gemiddeld 3 kinderen per persoon.
Dat is dus al ver boven landelijk gemiddelde, minister Rouvoet zal trots op ons zijn!

Het valt me idd op dat iedereen toch wel graag een groter gezin wil.
Wij hebben sinds mei een dochter. We zijn er erg gelukkig mee. Ik zou graag voor een groot gezin gaan, 4 kinderen. Mijn vriend wil nog wel een tweede (het liefst z.s.m.) en daarna vindt hij het genoeg. maar hij geeft wel aan dat dit om de financien gaat.
Maar goed, nu eerst maar eens lekker genieten van onze dochter.

Mijn vriend en ik zijn al ontzettend blij met onze dochter  we kijken eerst eens hoe dit gaat maar tot nu toe denken we aan uitbreiding tot 3 mocht dat lukken. Het blijven toch wondertjes!

Marian

Meiden meiden, wat een supermooie verhalen! Jullie worden bedankt, zit te snikken achter de pc............Hahaha, snik!
Dacht dat ik niet meer zo emo was, haha, fout dus!

Wij hebben nu 2 heeeeeeeeeeeele mooie, lieve, kindjes van bijna 3 jaar en 4 maanden. Ik DENK dat we nu wel klaar zijn, dat er dus geen 3e komt. Maar weet je, in het leven is niks 100% zeker, dus mocht er ooit nog een 3e komen (nakomertje ofzo), dan ben ik daar ook gelukkig mee.

Maar weet je, ik vind 2 van die schatten ook al super......Als ik zie hoe mijn dochter en zoon nu al met elkaar omgaan, echt een band al! Ze lachen om elkaar, knuffelen elkaar. Als mijn dochter uit haar bedje komt, gaat ze eerst naar Tijn, daarna komt ze pas knuffelen bij ons.........Zo super!

Liefs, eline

Leuk om te lezen hoe iedereen erover denkt.

Ik weet vanaf het begin al dat ik 1 kind wil. Ik heb nu een zoon van 4 maanden en ben zeer tevreden. Ik ben zelf ook enigskind en heb daar geen moeite mee gehad.
Misschien dat mijn gedachten in de toekomst veranderen, maar nu vind ik het prima zo.

Gr. Nouky

Hoi allemaal,

Wij hebben 19 augustus ons 2e kindje mogen ontvangen.
We hebben nu een zoontje van 2 en een dochter van 6 weken en wij zijn zeer tevreden.
We hadden al de keuze gemaakt om het bij 2 kindjes te houden ongeacht het geslacht van de 2e nu na deze bevlling weten we zeker dat er geen 3e gaat komen omdat ik tot 2 keer toe een spoed keizersnee heb gehad en deze laatste is gedaan omdat mijn oude liteken ging scheuren en ik kan je vertellen die pijn gun je niemand en wil ik ook nooit meer meemaken.
Dus als we nog zouden twijfelen is die twijfel nu wel weggenomen.

Groeten Marijke

Terug
Bovenaan