Hoeveel kindjes hebben jullie / willen jullie

<p>Ben ik wel benieuwd naar.</p><p>Zelf heb ik tweelingjongens van bijna 4 en ben ik in maart bevallen van een dochter. Ik zou nog wel een kindje willen (financieel dingetje)</p><p>Kom zelf uit een gezin van drie. Grappig, had ook tweelingbroers en wenste altijd een zusje. Min of meer ga ik er vanuit dat t voor mijn dochter ook zo is. </p>

Hoi! Hier ook moeder van 3, waarvan 2 jongens. Ik kom uit een gezin van 4 en heb ook een zus. Nu zit ik precies met hetzelfde, wens voor mijn dochter ook hetzelfde, maar bij ons zit het er niet in, ben 6 mnd geleden bevallen en vind het goed zo, het is te zwaar en we willen ze allen ook goed opvoeden en voldoende aandacht blijven geven.. daarnaast heb je niet de garantie dat je weer een meisje krijgt.
We zijn 38 en 36, jullie? 

Wij hebben er 1. Van bijna 1 jaar. En we willen het ook bij 1 laten. Hebben we vanaf t begin gezegd, staan we nog steeds helemaal achter

Heb nu een dochter van 7 maanden en de wens voor een tweede was bij mij er al heel snel. Helaas deze week een miskraam gehad maar we zullen denk ik vrij snel weer proberen. Tussen mij en mn broertje zit ook maar 1 jaar en 5 maanden dus ik wou ook altijd 2 kindjes kort op elkaar

Wij hebben een dochter en twee zoons. Kom zelf ook uit een gezin van 4 jaar en heb naast twee broers nog een zusje gekregen. 
Over een vierde hebben we een tijdje getwijfeld en besloten ervoor te gaan. Ik ben nu zwanger van een dochter... een zoon was natuurlijk ook welkom geweest. Vind het tegelijkertijd erg leuk dat we straks twee meiden en twee jongens hebben☺️

Ik ben nu zwanger van de eerste. 3 nov uitgerekend.
Ik heb altijd gezegd dat ik minimaal 3 kinderen zou willen, maar ik ben in deze zwangerschap zo ziek dat ik het denk ik met snel nog een keer aan zou durven. Wat ik eigenlijk heel jammer vind.

Wij hebben 2 dochters van 7 en 8 jaar. En zijn bezig voor een 3e, helaas in mei een miskraam gehad en is mijn cyclus nog niet in orde. Mijn man en ik zijn beide 30 jaar.

Terug
Bovenaan