Hoeveel kindjes hebben jullie / willen jullie

Ik wilde graag een groter gezin. Ben zelf maar allen en dat altijd heel erg gevonden. 11 jaar terug moeder geworden van een prachtige dochter. Na haar ging het steeds mis. Soms in het begin soms pas na eem paar maanden. Maar sinds vijf maanden en na 8 zwangerschappen hebben wij er sinds feb een kleine man bij. 11 jaar leeftijds verschil. Maar wat ben ik gelukkig en wat is mijn dochter blij mer haar kleine broertje. Iedere ochtend als ik hem uit zijn bedje haar bedenk ik mij dat het echt een wondertje is

@Veevee Er zit wel 3.5 jaar tussen dus heeft lang geduurd. Maar ik had er na mijn zwangerschap geen last meer van, alleen nog wel een afkeer van die aftershave dus en mijn smaak ik blijvend veranderd. Ik kijk oook niet met plezier terug op mijn zwangerschappen. 
Als zzp is dat idd erg lastig. Ik kreeg gewoon ziektewet. Mocht ik ooit zwanger raken weer hoop ik dat ik het niet weer krijg, want t hoeft niet natuurlijk.

Ik zou graag 2 kindjes willen, heel misschien 3. We hebben nu een zoon van 8 maanden, maar het duurt nog wel even voordat we het weer gaan proberen. Onze zoon is een pittig exemplaar, dus aan een tweede moet ik nog eventjes niet denken. 

Hoi hoi,
In maart bevallen van ons eerste kindje na 41 w en 2 dagen..een jongetje.. over Me zwangerschap heb ik niks te klagen gehad erg moe alleen..maar ik vond vanaf dat ik hem voelde in me buik het doodeng er zijn dagen geweest dat ik hem niet ( goed) voelde... zelfs de avond voor dat hij geboren werd was het zo stil in me buik dat verloskundige weer bij me thuis was geweest...gelukkig niks aan de hand maar toch... 
ik had een super snelle thuis  bevalling voor de eerste ( althans dat zei de verloskundige) maar het vergde veel van me lichaam het duurde 15 dagen voor dat ik wat kon lopen....( kwam door de weeen storm en me rugweeen) 
nu het ontzwangeren heb jk veel last van... weet niet of meer vrouwen daar last van hebben...

dus we zullen zien of ons in de toekomst nog een tweede is gegund... maar voorlopig nog niet...☺️

Ik heb 2 zoontjes. De oudste is 4 jaar en de jongste 8 dagen oud. We wilden eigenlijk  1 kind, toch na 3 jaar overstag gegaan voor een 2e en het is goed zo..

Terug
Bovenaan