Hoeveel kindjes hebben jullie / willen jullie

Wij hebben nu een dochter van 6 mnd en willen graag een broertje of zusje. Ik kom zelf uit een gezin van 6 en zou het vreselijk vinden als onze dochter alleen blijft. Echter hebben wij hier ook een heftige zwangerschap gehad met een bevallingstrauma. Ik weet niet of ik mij daar overheen kan zetten. We kunnen niet te lang wachten aangezien ik al bijna 37 ben. Meer dan twee zit er fysiek en financieel niet in. Dat vinden wij beide okay. 

Ben zwanger van de eerste, 4 augustus uitgerekend. Heb altijd gezegd dat ik niet weet hoeveel kinderen ik wil (als het lukt!), maar dat ik er wel sowieso meer dan één wil. Mijn man is enigskind en is dit met me eens, ik heb zelf twee broertjes. 
Mijn zwangerschap gaat zonder grote problemen, dus denk dat we beiden nog steeds wel achter nog minimaal eentje staan na deze (moeten de bevalling natuurlijk nog wel meemaken..). Hoeft van mij niet super snel erna, mijn broertjes en ik schelen weinig en dat is heel leuk, maar vind mezelf een paar jaar rust geven ook wel prima. 

@Veevee ik snap je. Zelf beide keren hg gehad tijdens zwangerschap maar toch blijft die wens. Moet alleen niet de parfum ruiken van mijn man als ik in de auto naar het werk reed en aan het stuur rook en daar zijn aftershave aan zat. Dan krijg ik alsnog braakneigingen

@aprilmirthe  ik heb dat ook. Geef zoveel over. Zo,n beetje alle kwaaltjes die je kan hebben, heb ik. Voelde jij je na je bevalling snel weer goed. Hoe durfde jij het weer aan om weer zwanger te worden? Weet niet of ik het lichamelijk aan kan. Plus ik  ben zzper en heb dus al maanden geen inkomsten. Ook niet ideaal 

Wij hebben een zoon en dochter van 1.5 jaar en 2 maanden. Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee of het hierbij blijft of niet. Ik vind 2 best pittig maar sluit niet uit dat er nog een kindje komt in de toekomst. Want kan me ook niet voorstellen dat dit dan de laatste zou zijn. 

Wij hebben 3 kinderen. Een meisje van 6 jaar, een jongen van bijna 4 jaar en een meisje van 1 maand. Wij hebben altijd gezegd dat 2 kinderen voldoende was, maar vorig jaar begon het toch te kriebelen. De andere 2 zijn zo zelfstandig dat ik ruimte voelde voor nog een kindje. ❤️ En we hebben er gelukkig nog een derde mogen krijgen. Ik ben nu 30 jaar. 

Ik heb een dochter van ruim 1.5 jaar, ben nu 35 weken zwanger van baby nr 2 (geen idee of het een jongetje of meisje wordt!) 
Ik zou nog graag een 3e kindje willen, als mijn dochter ongeveer 4 jaar is denk ik.. 
Mijn man zou er wel 4 willen.. ik weet dat nog niet. 2 Vind ik een beetje te standaard, 3 lijkt me heerlijk, 4 best veel! :) Maargoed, eerst nummer 2 maar eens :p

Ik heb een dochter van ruim 1.5 jaar, ben nu 35 weken zwanger van baby nr 2 (geen idee of het een jongetje of meisje wordt!) 
Ik zou nog graag een 3e kindje willen, als mijn dochter ongeveer 4 jaar is denk ik.. 
Mijn man zou er wel 4 willen.. ik weet dat nog niet. 2 Vind ik een beetje te standaard, 3 lijkt me heerlijk, 4 best veel! :) Maargoed, eerst nummer 2 maar eens :p

Terug
Bovenaan