Hoeveel kindjes zouden jullie willen?

... nou ja voor zover je dan iets te willen hebt he?

Ik las dit topic op een ander forum hier en vond het wel een leuk onderwerp. Dus hoeveel kindjes lijkt jullie ideaal als je niet op huis, financien enzo hoeft te letten.

Sinds Valentijnsdag van dit jaar zijn wij de trotse ouders geworden van onze lieve dochter Daantje, het was meteen raak: papa en mama allebei smoorverliefd op dat hummeltje van 7 pond. Ook meteen een enorm gevoel van verantwoordelijkheid wat me overviel...hier moet ik supergoed voor gaan zorgen! De eerste paar dagen in het kraambed dacht ik jeetje hoe moeten we dat gaan doen, ik wilde haar tegen alles en iedereen beschermen (ook wel een beetje hormonentoestand hoor), gelukkig voelde ik me al snel wat relaxter en dacht, als wij groot zijn geworden moet het ons ook lukken met dit lieve meiske. Tot nu toe gaat alles ook erg goed en weten we al wanneer we voor een tweede kindje willen gaan (dit houden we wel voor onszelf: heb niet zo'n zin in vragen uit de omgeving 'of het al gelukt is'  Ik denk nu zelf dat voor ons 2 gezonde kindjes wel heel erg mooi zou zijn, maar sluit niet uit dat we na een tweede nog kriebels zouden krijgen voor een derde hummeltje.

Ik wil trouwens niemand kwetsen, kindjes krijg je en die 'neem' je niet om het zo maar te zeggen!

Liefs Femke

Mijn man riep laatst trouwens dat hij wel 5 kindjes zou willen als we de lotto zouden winnen...lijkt me wel gezellig, maar toch echt een beetje teveel van het goede

Wij hebben 4 kindjes hier in huis, en dat vinden wij een mooi aantal. Hier blijft het bij, dus wij hebben al afscheid genomen van zwangerschappen en de eerste babyfase....... wat gaat het snel allemaal!

Hoi,

Wij hebben nu een dochter, heerlijk he! Wij hebben het tot nu toe over 2 kinderen gehad (en wie weet er zijn veel tweelingen in beide families hihi)
maar wie weet een derde is ook wel leuk. Ik sluit dus nog niets uit!

Liefs Reneke

Heey hoi,

Wij vinden/vonden dat ons gezinnetje wel compleet zou zijn met 2 kindjes.
In jan net bevallen van Yordi, dus we wachten nog even, voordat we willen proberen voor een 2e wondertje.

Liefs marielle

het lijkt me schitterend om nog een wondertje op de wereld neer te mogen zetten, maar daar blijft het ook bij.
2 kindjes vind ik een mooi aantal.

maar goed, eerst maar eens kijken of er nog een 2e kan komen, heb van de week weer te horen gekregen dat dat er hoogstwaarschijnlijk niet inzit.
( was al onvruchtbaar verklaard voordat ik zwanger raakte van nathalia, dus zij is al een groot wonder op zich)

liefs, do

Hoi

Wij hebben nu 2 kindjes en ons gezinnetje is compleet. Ik vind het ook druk genoeg zo en je moet het financieel ook maar allemaal kunnen doen. Ik ben erg gelukkig met mijn 2 gezonde meiden en daar blijft het lekker bij.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan