Wij hebben 2 dochters (6 jaar en 7 mnd) en voor ons is dat ook genoeg.
De 1e was een huilbaby dus het duurde zowieso heel lang voor we een 2e aandurfde zeg maar.
Mijn 2e is totaal het tegenovergestelde, ze blijft maar lachen en huilt haast nooit. Heel soms als ik weer kleertjes of spulletjes moet opruimen twijfel ik wel hoor, dan denk ik als ik zeker zou weten dan het weer een makkelijke baby zou zijn....
Mijn man heeft heel soms zo iets van, nou, als je zeker zou weten dat het een jongen werd... (niet dat ie onze meiden niet leuk vind hoor, begrijp me goed !) ik heb dat niet, weer een meid zou niet erg zijn.
Maar soms zijn er van die dagen, dan loopt alles spaak, 1 naar school, snel haasten voor slaapje/hapje oid van de ander, dingen echt plannen etc etc. En ook vanweg het leeftijdsverschil zou ik denk een 3e gewoon teveel geregel vinden. En ook financieel hebben we het nu nou, precies goed, meer zou altijd leuk zijn, maar we kunnen nog doen wat we willen. Een 3e zou alles een stuk krapper maken, dus nee, bij ons blijft het bij 3.
Tenzij ik bij die 0,00000001% ofzo hoor die zwanger raakt MET pil, dan zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen ...
Bianca, trotse mama van 2 meiden