Hoeveel kindjes zouden jullie willen?

Het klinkt misschien heel raar, nu ik iedereen hoor over tweede en derde kindjes, maar ik heb met Evi echt het gevoel 'dit is mijn kindje' en ik hoef niet zo nodig nog een tweede erbij. Ik ben opgegroeid in een groot gezin en ik vond het niet prettig. Niet dat dat voor ieder kind hetzelfde is natuurlijk, maar je moet als ouders er toch eerst achter staan lijkt me. ik heb ook verder geen vervelende zwangerschap gehad en de bevalling ging supersnel (al zou ik die in ieder geval niet nog eens graag meemaken..)
Sommigen vinden het egoïstisch naar je kind toe, maar ik wil sowieso zeker weten dat ik mijn kleintje alles kan geven wat ze nodig heeft en wat financiële vrijheid overhouden om zo af en toe spontaan nog eens wat geks te kunnen doen.
Ik ben gewoon heel tevreden met m'n kleine meid en gelukkig denkt mijn partner daar ook zo over.

Lonka,

Je schrijft "ik ben heel tevreden met mijn kleine meisje en gelukkig mijn partner ook.

Ik ben ( en ook mijn partner)super gelukkig en tevreden met  onze kindjes hoor, laat ik dat voorop stellen, maar je kunt een gevoel hebben dat je meer kindjes jouw liefde wil geven toch??

En de ene heeft dat gevoel al heel snel, de ander heeft daar wat langer voor nodig.

Geniet lekker van je dochter!!

Liefs,

Suus

Hey!

Ja natuurlijk kan dat! Het was ook absoluut geen kritiek. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat men het vaak vreemd vind dat je bewust voor een kindje kiest, terwijl het voor ons juist heel goed voelt.

Groetjes!

Terug
Bovenaan