hoi mejon,
een paar van het najaar 2006 zijn alweer zwanger en die hebben nog niet gereageerd
maar die hebben dan ook nog geen echte ervaring.
Een paar weken geleden dacht ik: die zijn gek, nu al een tweede! Maar nu begint het bij mij ook te kriebelen. Ik zal even alleen de voordelen noemen, die zijn dus het zelfde als de nadelen als ze veel schelen
-je bent nu toch continue aan het zorgen en luiers verwisselen, dan kan een 2e er ok nog wel bij.
-je bent sneller uit de luiers, want anders is de ene net klaar na 3 jaar en komt er nog 3 jaar bij. Zit je dus 6 jaar in de poepluiers!
-Als je een kind van vier of 5 of 6 hebt dat wil naar zwemles, bij vriendjes spelen, naar de speeltuin, maar dat kan niet want kleine baby moet slapen. heb je er 2 kort op elkaar dan duurt de lastige periode korter.
-als ze minder schelen dan zit je minder lang met het probleem dat je s morgens 1 naar school moet brengen en de andere naar het kdv. Want dat lijkt me ook wel erg lastig!
-In ons geval willen we weer verre reizen gaan maken als mijn dochtertje wat ouder is en malariatabletten kan slikken. Als ik eerst wacht toto zij 3 of 4 jaar is en er komt een 2e dan kan dat pas minstens na 8 jaar...luxe probleem maar toch
-Volwassen zijn ze sneller uit huis

-Ik ben nu 30 en ik word er niet jonger op.
-zal ik nog even doorgaan?
groetjes Elke