A
Anoniem
Guest
ik lees dit vol verbazing, hihihi! Ik heb en had er nog niets over gehoord namelijk... Volgende week moet ik met Nina naar het CB en zal het dan ook wel te horen krijgen denk ik? Nina drinkt halfvolle melk en nutrilon, is maar net afhankelijk hoe veel zin en haast ik heb om een fles warm te krijgen, hahahah! Maar ze vind het allebei nog wel best geloof ik.
Wat betreft die rode plek na vaccinatie, ( sorry mama boven me, ben je naam kwijt...) Ik zou even bij google nakijken of ie vermeld staat bij de bijwerkingen, en anders had ik inderdaade even het CB gebeld of de huisarts denk ik. Ben helemaal voor vaccineren hoor, maar er moeten geen rare dingen gebeuren, hahaha! Laat je het even weten? ben wel nieuwschierig nu.
Kus, Marieke
Wat betreft die rode plek na vaccinatie, ( sorry mama boven me, ben je naam kwijt...) Ik zou even bij google nakijken of ie vermeld staat bij de bijwerkingen, en anders had ik inderdaade even het CB gebeld of de huisarts denk ik. Ben helemaal voor vaccineren hoor, maar er moeten geen rare dingen gebeuren, hahaha! Laat je het even weten? ben wel nieuwschierig nu.
Kus, Marieke