Hoeveel mensen?

Hey
Ik ben 32 jaar en we hebben een dochter van 2. We zijn nu bezig voor een 2e kindje en zit in ronde 3.
Groeten van Miena.

hoi meiden,

Ik ben 26 jaar en zit in ronde 3 voor ons 1e kindje. M'n NOD is 22/23 juli!!! Spannend.

groetjes Maui

hey,

alvast welkom hier!
Ik ben 25 mijn man is 29. We zijn bezig aan ons eerste kindje, zitten in ronde acht en rond 21 juli heb ik mijn nod!

Liefs Caroline

ellow

sweety, 30 jaar, ste kindje, ronde 4 ( ronde 3 MK)

liefs

Hoi hoi,

Ik ben Marisca Ik ben 25 en mijn hubbie ook,
wij zitten nu in ronde 5 ,1ste kindje, mijn NOD is 20 juli....

-xxxx- marisca....

Hallo!

Ik ben Duin uit A'dam, ben 29 jaar, doe mijn best voor een 1e kindje, en ben bezig in ronde 2. Mijn vriend is 35, en we zijn al 4,5 jaar bij elkaar, waarvan 4 jaar samenwonend. Mijn nod is rond de 17e juli...dus nog iets meer dan een week wachten. We gaan een paar dagen daarna op vakantie, en ik hoop zo dat ik dan de wijntjes kan laten staan!

Succes allen!

Hoi allemaal,
Ik ben MP, 33jaar en we gaan voor een derde kindje. Zit nu in ronde 2 en heb als het goed is 26 juli mijn NOD. Heb al een kindje van 6 en 3 jaar.

groetjes MP

hallo allemaal,

misschien een rare vraag maar wat bedoelen jullie met NOD?

Ik ben 25, mijn man 28, zijn in februari  getrouwd, waren toen precies 3 jaar samen, hoe emotioneel!!!!

wij zitten in de 2e ronde, ben meteen na het trouwen gestopt.

Was nog maar de vraag of ik spontaan ongi zou worden, heb in het verleden anorexia gehad en dan gaat er van binnen wel eens iets niet meer goed. Maar gelukkig is het allemaal meteen goed gegaan, zucht.

Wel een spannende periode hoor, mijn moeder en schoonmoeder voeren dat ook nog even aan, weten niet dat we bezig zijn hoor!!!!!

Succes met klussen!!

Terug
Bovenaan