Hoeveel mensen?

Hoi,

Ik ben 33 jaar, we zijn bezig voor het eerste, we tellen ronde 6 en de NOD zou rond 29 juli moeten zijn, nieuwe ronde, nieuwe kansen en ik dacht nieuw forum, nieuwe lotgenoten.

Groetjes
talke

Hoi lolifantje,

Met NOD bedoelen we de dag dat je ongesteld moet worden. De afkorting is Niet Ongesteld Dag, of zoiets ;-) Eigenlijk is het een soort bezwering, lijkt wel!

Groetjes,
Duin

hoi hoi,

ik ben 23 jaar we hebben het deze maand besloten, misschien niet vroeg genoeg, was waarschijnlijk volgens de berekeningen na mijn eisprong?? maar we zijn begonnen, echt heel spannend. Ben wel al misselijk?? nod volgende week.

groetjes

Hi,

Ik ben 28 jaar en bezig voor mijn eerste kindje.
We zijn nu al bijna twee jaar bezig, het eerste halfjaar was vooral afkicken van mijn medicatie en bijkomen van een operatie. Sinds het begin van dit jaar heb ik pas een regelmatige cyclus en heb volgende week een afspraak bij de gyn. erg spannend allemaal.
Mijn NOD is op 19 juli.

Groetjes rina

Hoi,   ik ben Ant en 38 jaar mijn man is 47 en ik heb een dochter van 8, hij drie kinderen, 11, 9 en6 jaar. Nu alweer ronde 26 ofzo voor een kindje van ons samen. Zou afgelopen   zaterdag ongi hebben moeten worden, maar nog geen spoor!! Woensdag of donderdag de TEST!!
Groetjes en veel succes allemaal, Ant  

Hoi,   ik ben Ant en 38 jaar mijn man is 47 en ik heb een dochter van 8, hij drie kinderen, 11, 9 en6 jaar. Nu alweer ronde 26 ofzo voor een kindje van ons samen. Zou afgelopen   zaterdag ongi hebben moeten worden, maar nog geen spoor!! Woensdag of donderdag de TEST!!
Groetjes en veel succes allemaal, Ant  

Hoi (noem me hier Butterfly)

Mijn partner en ik zijn beide 21 jaar oud en 5 jaar samen. Zijn aan het proberen voor onze 1e al ruim een jaar lang. Sinds ik met de pil ben gestopt is mijn cyclus in de war en dat brengt de nodige verwarring met zich mee.....maar waar een wil is................

Liefs Butterfly

Hoi, ik ben niet helemaal nieuw hier. Heb me ei ook al kwijt gekund van augustus tot februari, maar na 2 miskramen even een pauze ingelast. Nu weer heerlijk voor het echie sinds juni. Officieel dus ronde 1 (ik tel de vorige rondens maar niet mee, dan blijft het positief......en na een MK moet je ook van de huisarts toch opnieuw tellen..., anders zou het ronde 8 zijn)
Ik ben 30, mijn vriend 35

veel succes allemaal en heerlijk genieten van deze site.
Maak je vooral niet te druk om alles wat je voelt, ik weet uit eigen ervaring dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden en hoe minder je bezig bent met wat je allemaal voelt, hoe moeilijk dat ook is weet ik, hoe meer kans je hebt. Komt tijd, komt raad ...al is dat af en toe, vooral de week van de NOD errug moeilijk.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan