hoeveel moeten er nog bevallen????

A

Anoniem

Guest

nou ik wil wel weten wie er nou nog moet bevallen want er zijn er zoveel opeens bevallen ahah

voor degenen die nog moeten heel veel sterkte!!
ook voor mezelf dan maar he hahah

veel liefs cora

Hey Cora,

nou ik moet ook nog hoor....
En ik dacht nogwel dat dit een vroege zou zijn met al die voortekenen: slijmprop verloren met 36w (volgens veel sites het eerste teken dat de bevalling is begonnen, nou dan heb ik de langste bevalling ooit), veel krampen en voorweeen VOOR de 38w, nu is het allemaal vrij rustig (hopelijk stilte voor de storm...)
Je bent dus niet alleen... Voor jou wel onwijs balen dat ze je nu  toch niet willen inleiden: wanneer ze eerst zoiets zeggen houd je je er zooo aan vast...

Ach het is statistisch bewezen dat er veel kindjes worden geboren met storm of volle maan: laat die mega storm dus maar komen, wie weet begint  onze bevalling dan ook eindelijk...

We wachten af...

Veel liefs Nika

Nou ik moet ook nog 'bevallen' hoor!
Maar bij mij mag het nog wel effe blijven zitten (heb bijna het liefst dat het er nu ter plekke uitkomt, maar ja..).

15 november geplande keizersnede, dus ik weet dat ik in het ergste geval nog maar een weekje hoef!!
En een week is nog wel goed te doen!!

MAAR BEN HET WEL MEER DAN ZAT!!!!!!!!!!!

Groetjes Renata.

De meerderheid van ons moet nog bevallen hoor!
Ik zal binnenkort weer een nieuwe lijst maken, het lukt me alleen niet om de lijst te knippen en te plakken, dan verdwijnen de kleuren... Dus ik typ nu steeds alles opnieuw en dat is best veel werk.

Groetjes Marleen

Ik moet ook nog bevallen hoor, maar bij moet het ook nog wel even blijven zitten. Ben 30 november pas uitgerekend, dus waarschijnlijk 1 van de laatste dames. Wel heb ik dit weekend al een vals alarm gehad, maar het zit nog steeds.
Ben het eigenlijk ook wel zat. Ik zeg steeds tegen iedereen dat ik zo graag mijn kadootje wil uitpakken en dan kijken ze je aan, van waar heb je het over?
Nou ik wens iedereen nog veel sterkte met de laatste loodjes!!!

Groetjes Andrea
36w5d

hoi

ook ik heb nog 3weken te gaan,ben pas 28 nov uitgerekend,maar liever vandaag als morgen. gr wendy 37 wk

ik moet ook nog... totaal geen tekenen dat het er bijna aankomt dus ik ben bang dat het nog wel even blijft zoals het is!

Ik ben nu 38 wkn en 5 dagen dus hoop ook binnen nu en een week te mogen bevallen want ben het nu ook wel zat! Meerderdeels door de grote nieuwsgierigheid naar hoe die kleine er uit ziet hoor haha.. Maar tis maar afwachten :)

xx angela

Ik moet ook nog bevallen hoor!
Ik vind het idee van de storm erg goed! Maar begint die storm al wel een beetje snel?! haha!
Morgen mijn uitgerekende datum. Tot die tijd is het leuk als de baby eerder komt, maar na morgen is hij echt te laat.. gek idee.. Denk dat ik dan nog ongeduldiger ga worden!

Terug
Bovenaan