hoeveel moeten er nog bevallen????

nou gelukkig dan maar ben dus niet de enigste die het zat is hahah

aan de ene kant wil ik er nog wel even van genieten want hij is nu nog alleen van mijn maar aan de andere kant heb ik zoveel van die irritante dingen eromheen me voet me bekken dat suiker en ja noem maar op waardoor het gewoon echt niet meer leuk is en idd ik wil me mannetje zien!!!!

veel liefs cora

we blijven elkaar maar steunen he meer kunnen we niet doen haha

Hoi meiden,
Ik zit ook nog te wachten hoor.
Ik ben morgen 38 weken.

Het stomme is dat je er ook al echt op zit te wachten he?!
Bij elk steekje of zeurderig pijntje denk je; "Misschien..."
Of elke avond dat je naar bed gaat; "Misschien..."

We wachten het gewoon maar af, meer kunnen we niet doen.

Groetjes Vilies

hallo allemaal

hier nog een die niet meer kan wachten, vandaag zou DE dag moeten zijn maar geloof niet dat er veel gaat gebeuren.
vanmiddag een afspraak bij de vk kijken wat die gaat zeggen en of eventueel kan gaan doen.

groetjes Ellen.

Hoi hoi..

Ik moet ook nog bevallen. Ben de 26e uitgerekend.... maar van  mij mag het wel komen hoor....
Ik ben afgelopen flink koortsig geweest en daar krijg je als je aan het einde loopt veel krampen van en dat ongesteldheidsgevoel. De beeb was er nog niet klaar voor want het is er nog niet. Ik moet geduld hebben.
Morgen naar de gyn. Ik hoop niet dat mijn bloeddruk te hoog is anders moet ik blijven...

Gr Korrine

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en ik heet jacqueline en ben 37 jaar.
Ben de 29ste uitgerekend van mijn derde kindje.
Ik wil ook iedereen die nog moet bevallen veel sterkte toewensen.
En ik hoop hier nog veel te komen op het forum.
groetjes allemaal

Hallo allemaal,

Ik moet ook nog bevallen ben morgen uitgerekend van mij mag het nu nog beginnen.

allemaal succes

groetjes Kim

Hoi allemaal!
Ik ben vandaag precies 39 weken en ben ook nog niet bevallen!
Ik heb weinig kwaaltjes, en ben mijn zwangerschap dus nog niet echt moe.
Ben wel heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren... En ben ook nieuwsgierig naar de kleine!
Ik heb verder nog geen 'voortekens' gehad, dus we wachten maar af...
groetjes van Iejoor

Hoi Cora,

Hier ook nog een wachtende. Ben de 29ste uitgerekend, de datum voor de keizersnede is nu geprikt en ik ben de 20 ste aan de beurt! Nog 13 dagen! En het lijkt zoó lang. Succes iedereen die nog even wachten moet. Geniet nog maar even van die bolle in de weg zittende buik en al het getrappel. Voor we het weten is het zover en houden ook wij een kleintje in onze armen. (ik ben het ook zat hóór) En zóó nieuwsgierig!!

groetjes Dani

Terug
Bovenaan