hoeveel moeten er nog bevallen????

hoi ik was 1 nov uitgerekend maar loop/waggel ook nogsteeds rond met weinig voortekenen!!
moet je die altijd hebben??
x

Ik moet nog 2 weken en volgens mij maakt ie nog geen aanstalten om te komen. Is nog lekker aan het draaien en doen (om z'n as dan, is al ingedaald). Heb nog geen voorweeen of harde buiken. Slijmprop zit er nog.... Vanmiddag weer even naar de vk....

Hallo!

Nou, ik loop ook nog rond met een ukkie in de buik! Aan de ene kant heb ik zo iets van laat het nu maar komen, maar ik hoop toch wel dat het nog tot na het weekend blijft zitten..... want ik ben nog druk aan het deuren schilderen.  Maar morgen  zijn ze klaar!    Erg he?  Ben niet aan het poetsen geslagen, maar aan het klussen.  Zaterdag nog wel  even het huisje samen doorwerken (afstoffen, stofzuigen en dweilen)  en boodschappen doen (maar dat doen we iedere zaterdag)  en dan ga ik er eindelijk  voor zitten!! ha ha!!
Ben vandaag 38 weken en 3 dagen, de kleine ligt al vast in mijn bekken, heb steeds een ongie gevoel en volgens mij ben ik vandaag stukjes van mijn slijmprop verloren. Maar ja...... het blijft afwachten!

Groetjes
Wilma

hallo meiden,
wordt aanstaande maandag 42w , ben van het oktober forum.
na drie strip pogingen en 4 dagen gerommel hebben gehad.
is de kleine er nog steeds niet . moet zo weer na t ziekenhuis en krijg weer een ctg.
woensdag de 14 de gaan ze me inleiden dan ben 42plus 2. was eerder geen plaats ze wilden het eigenlijk de 12DE al doen maar helaas. heb het idee dat ze ook echt niet voor woensdag zelf komt; heb wel een datum om naar toe te leven maar was toch een behoorlijke tegenvaller;
iedereen veel succes

liefs moontje

Terug
Bovenaan