hoeveel namen krijgt jullie kindje

Wij gaan voor 1 naam. Wij gaan hem/haar niet vernoemen naar opa's of oma's. Gewoon zijn/haar eigen naam geven.

groetjes
Nicole (24,1 weken)

Hoi

Mijn dochter heeft haar eigen naam en daarnaast is ze vernoemd naar beide oma's die ze nooit zal kennen. Op deze manier wilden wij haar een stukje van onze moeders meegeven.

Doei Rossi46

Ons kereltje krijgt ook twee namen gewoon omdat ze leuk bij elkaar passen,niet omdat hij gedoopt wordt.

Liefs Bernice (25 weken zwanger)

Hoi hoi,

onze zoon krijgt, net als zijn broers maar één naam. Wij doen niet aan vernoemen.

Groetjes van Marloes

Ons kindje krijgt drie namen: een roepnaam en twee doopnamen. In de twee doopnamen vernoemen we.

Groet,
Hester

Ons zoontje heeft zijn roepnaam en 3 doopnamen (naar mijn man, zijn vader en zijn favoriete opa en naar mijn vader en mijn favoriete opa).

Onze kleine meid krijgt haar roepnaam en 2 doopnamen (naar mijzelf en naar ons 1e kindje dat overleden is)

X Miranda, 32 w. en 3 d.

o, sorry, herstel, onze kleine meid wordt naar mij,  haar oma's (1 doopnaam) en ons 1e kindje dat overleden is vernoemd.

Hoi

Wij hebben 2 zonen. De eerste is vernoemd naar zijn 2 peettantes en overleden opa. De namen van de peettantes heb ik aangepast naar de mannelijke vorm. (vind het leuker als deze mannelijke was bij een jongen.) De 2e zoon is vernoemd naar zijn 2 peetomes en opa.
Als het een meisje was geweest hadden we de namen vervormd naar vrouwelijk en Oma er in vernoemd. Wij hebben niet de echte namen van de peetoom en tante genomen maar deze veranderd in een doopnaam. Van Patrick Patrizio gemaakt. Staat wat sjieker vinden wij.

Succes ermee
Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan