hoeveel rondes

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2007 18:06:49'));

even antwoord op greetje23;ze zeggen voor elke jaar aan de pil een maand,heb ik gehoord maar denk dat dat echt verschillend is voor iedereen,voor mij zal dat betekenen 11maanden en jullie???

Bedankt mier1980!!
Dat zou betekenen dat ik 8   a 9 rondes af zou moeten wachten en zit in ronde 2.
Maar merk wel dat mijn lichaam ontzetend aant ontpillen is, echt veel meer last dan van bepaalde dingen dan voorheen. Wist niet dat het zo erg zou zijn...au au!!

Liefs!!

Hallo allemaal,

Ik ben Jazz, 31 jaar en ben eind december 2006 gestopt met de pil. Zitten dus nu in ronde 5. Heb inderdaad ook, vooral de eerste 2 keer, meer last gehad van mijn ongi. Ook mijn eisprong voelde ik ook heel goed. Op het moment zakt het weer wat af. We hebben net de klusweek achter de rug  en heb 14 mei mijn Nod. Weer afwachten.  Het blijft toch elke keer weer spannend.

Liefs,
Jazz

hoi,

Ik ben @nnie1. zit in ronde 11 voor ons eerste kindje

Hoi Hoi,

Mijn vriend en ik zitten sinds vandaag in de 14e ronde .
Maar we houden goede moed. Volgens de artsen in het ziekenhuis is het heel goed mogelijk op een gewone manier zwanger te worden. Dus dat houden we dan maar in gedachte.

Ik hoop voor alle meiden hier dat ze niet zolang hoeven te wachten want dat is geen pretje

Het schijnt inderdaad zo te zijn dat 80% van de vrouwen in het eerste jaar zwanger wordt, dus voor elk jaar dat je de pil slikt lijkt het me niet dat je dan 1 ronde moet tellen. Vrouwen wachten gemiddeld langer voor ze aan kinderen beginnen, dus zijn ze gemiddeld ook langer aan de pil. Het ontpillen is denk ik voor iedereen anders. Bij mij kwam het eigenlijk redelijk normaal op gang, maar bij anderen duurt het weer langer.
Zwanger worden is volgens mij het meest complexe wat er is, het is zo'n goede timing dat ik soms het gevoel heb dat het ook een beetje te maken heeft met n beetje geluk. Daarnaast eindigt (ik weet het niet precies) 30% van de zwangerschappen in een miskraam nog voor je NOD en je gaat testen. Word je niet blij van, ik weet het....

Gewoon lekker klussen (tijdens de vruchtbare dagen)!! Ik heb vandaag mn ongi gekregen en gaan nu voor de 1e ronde van 1e kindje. Ben sinds eind vorig jaar met de pil gestopt.

Klus ze en dat voor ons allemaal onze wens snel vervuld mag worden!

Liefs Anoek

Hallo allemaal, ik ben Saar, net 28 jaar en zit in ronde 18 voor ons eerste kindje. ben 6 jaar samen met mijn mannetje, en sinds juni 2006 getrouwd.
liefs Saar

Hoi meiden,

Ik ben Lien, zit in ronde 1 voor 1e kindje. En even voor de goede moed: Ik heb  4 vriendinnen die na de 1e ronde gelijk zwanger geworden zijn!!! Bij 2 eindigde de eerste zwangerschap helaas wel in een miskraam, maar waren daarna meteen weer zwanger. Dus er zijn ook positieve verhalen gelukkig.

@Anouk: gelukkig maar dat je nu eindelijk een beetje zekerheid hebt sinds gisterochtend. Ik snap dat je waarschijnlijk toch stiekum iets anders gehoopt had, maar nu kun je weer vol goede moed in de nieuwe ronde! Succes!

Liefs Lien.

Terug
Bovenaan