Mijn zoon slaapt nu 1 x per dag sinds 2 weken.
Hij is bijna 15 maanden.
Het begon 4 weken geleden, soms wel 2x slapen, soms maar 1x.
Thuis ging hij vaak om 11:00 u naar bed tot 12:30, en dan soms nog van 16:00-17:00.
Op het dagverblijf eten ze een broodje om 11:30 en daarna gaan ze naar bed. Ik heb aangeven dat hij het misschien best uit kan houden, en dat hebben ze gedaan en dat ging goed inderdaad. Daar slaapt hij van 13:00 - 15:00.
Dat ritme houd ik thuis niet altijd aan, en er is een week geweest dat hij gewoon weer 2x sliep. Maar ook ging hij tegenstribbelen bij het naar bed gaan; zitten en staan in bed.
Dan maar niet slapen, want dat gaat ook goed.
Ik merk wel dat hij moe wordt na 11:00. Dus thuis doe ik hem dan ook naar bed, of ik wacht nog 40 minuutjes en geef ik zijn broodje en melk en gaat hij om 12:15 u naar bed. Hij slaapt dan al in zijn wipstoel bij de laatste druppel melk.
Het is net hoe het uitkomt en waar ik naar toe moet. Ik merk wel dathij het langer uithoudt als we ergens zijn of als er andere kindjes zijn. Alleen thuis is hij sneller moe.
Maar als hij om 11:00 u gaat slapen, slaapt hij soms maar 1 uurtje!!! En daar doet hij het ook goed op de rest van de dag. Niet normaal he!!
Hij gaat rond 19:00-19:30 naar bed en wordt 07:30 u wakker.