Hoeveel slaapjes doen de kids van jullie nog??

Hallo,

Dylano (bijna 15mnd) doet nog 1 slaapje per dag. Hij komt er rond 8.00 - 8.30 uit, en gaat dan rond 13.00 - 13.30 naar bedje. Ik probeer hem wel zo lang mogelijk te laten liggen. Hooguit 2uur want meer heeft hij echt niet nodig, en laat dan ook echt van zichzelf horen ;-)
Hij is altijd wel een slapertje geweest. Hij gaat er savonds tussen 18.15 - 19.00 in, en dan hoor ik hem pas weer rond bovenstaande tijd.

Liefs Debby.

Lieve lieve meiden!!!

Wat keiveel reacties!! Ben echt zo blij met jullie!!!

Ik ben echt blij te horren dat Rik niet de enige is die 2x slaapt....
En dat het dus nog steeds normaal is op deze leeftijd!! En ach hij word er alleen maar vrolijker van!! En vandaag heeft ie 2x 1 uur geslapen en we hebben lekker tussendoor gezwommen in een natuurplas!!

Nou meiden bedankt voor jullie enorme leuke en fijne reaties!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi Sas,

Toevallig begint Feline de kant op te gaan van 1 lange slaap. Gisteren van 11 to 14.30 geslapen! Alleen wel lastig want toen moest ze nog een boterham en ging het avondeten moeizaam...
Ik ga proberen om de ochtend te rekken naar 12 uur en dat ze dan tot 15.00/15.30 slaapt. Morgen heb ik om 14 uur een afspraak bij de vk dus dan maak ik haar 's morgens heel moe en gaat ze voor de boterham slapen.
Het is wel even aanmodderen met die overgang. Wel lekker als ze lang slaapt, duik ik ook mijn bed in heb het nu best wel nodig.

X maris

Mijn zoontje slaapt 1 keer lang...
Hij slaapt van 13:00 tot 15:30-16:00 uur ongeveer...

Terug
Bovenaan