hoeveel slapen jullie kindjes nog?

Tygo slaapt overdag niet veel. Ook die hazenslaapjes. Maar als hij om 20 uur naar bed gaat hoor ik hem niet meer voor 9 uur ochtend!
Dat vind ik wel heerlijk!

Groetjes

Stan is van 25 september.

Hij slaapt van 21.00 tot 9.00

en overdag 2 uur wakker, 2 uur slaap enz...

dit ritme heeft hij sinds 1 maandje nu, daarvoor sliep hij nog meer overdag.

Toen hij een weekof 6 was sliep hij de nachten gelukkig goed door. Van te voren moesten we om 4.00 eruit voor flesje

Liefs

Warren is van 13 september en slaapt van 19.30 - 08.30, tot vorige week werd hij alleen rond 03.30 wakker voor een voeding, maar sinds een week ineens weer 2x per nacht (gaaaaap) om 01.00 en om 05.00...

Overdag tukt hij (thuis) heel goed, meestal een ochtend dutje van zo'n 45 min en een middag dut van 13.00 tot 16.30!! Echt super! We hebben een paar dingen vanaf een week of 2 meteen gedaan: zodra hij moe begint te doen meteen naar zijn bedje brengen. En dat werkt super, bijna nooit een huilerige hangerige koter! Tuurlijk heeft hij wel eens z'n dag niet, maar over het algemeen een hele gezellige, vrolijke babbelkous!

Helaas slaapt hij op de creche niet echt veel, een paar hazeslaapjes...

Wij leggen Stan inderdaad ook bij de eerste tekenen dat hij moe is in bed, dan hoor je hem nog even babbelen in bed, en wat kreunen en ligt dan max 10 minuten later te slapen :D

Rick en Tom zijn van 20 sept.
Ik maak ze om 6.15 wakker ze gaan dan om 8.00 weer in bed tot 10.00 dan drinken ,11.00 weer in bed tot 13.00. drinken dan 14.30 tot 16.15 slapen. 16.30 drinken en slapen dan van 17.30 tot ik ze wakker maak om 21.30, 22.30 weer in bed tot 6.15.
De tijden zijn ongeveer, kan half uur verschillen per dag.
Verder huilen ze echt nooit (alleen dus als ze willen drinken), super super lieve/ rustige ventjes zijn het. Ze gaan ook altijd lief liggen als ik ze in bed leg. en dan beetje brabbelen, daarna slapen. Soms liggen ze gewoon wakker in bed zonder te mopperen.

Maes en Isa zijn van 24 aug en hebben ongeveer hetzelfde ritme als de tweeling van mamamar. Ze huilen ook bijna nooit, behalve als het ze echt te lang duurt voordat we met de flesjes komen! En net als heppy leg ik ze altijd gelijk in bed als ze in de oogjes wrijven, gapen of huilerig worden. Isa huilt dan soms wel even door in bed, maar dat duurt slechts enkele minuten..

Onze meid is van half oktober en heeft al een ritme sinds 6 weken terug! Heerlijk! We voelen ons erg bevoorrecht. Ze slaapt 's ochtends van 7 tot 11, uurtje wakker dan slaapt ze weer van 12 tot 15, uurtje wakker, dan slaapt ze van 16 tot 19, uurtje wakker, dan slaapt ze van 20 tot ik haar wakker maak voor haar laatste voeding, meestal rond half 11. Dan eet ze heel kort, om 11 uur gaan onze ogen dicht en moet ik haar 's ochtends vaak wakker maken rond 7 uur half 8 om te eten. Kan haar 's ochtends ook rustig langer laten liggen, maar dan komt dit schema in de war en het bevalt ons alledrie prima. Ze is alleen maar vrolijk en lacherig, wil alles meemaken en huilen kennen we niet. Ze krijgt trouwens bv.

Jeee die slaapt wel heeel erg veel hoor!!

Kyandro is weer aan het weizigen,sochends wel 3 uur slapen in de middag meestal een uurtje nog maar en dan later de middag nog een klein dutje.en in de avond hetzelfde.hij kan zich gelukkig heerlijk vermaken.en is vaak erg vrolijk,hij is echt nu ook op ondenkingsreis.misschien dat hij daarom een stuk minder slaapt
liefs jootje

Terug
Bovenaan