Julie is van 18 oktober en we hebben nu ook een aantal weken lekker ritme te pakken. Ze wordt rond half 7 wakker en krijgt om 7u fles dan om 8u weer naar bed tot 9.30/10.00. 11.00 weer fles en rond 12.00/half 1 weer naar bed. Dan rondt 14.00 weer wakker en om 14.30/15.00 weer fles. Soms wordt ze 's middags wat nukkig wakker en geef ik haar iet seerder fles. uur of 4 weer naar bed en rond half6 weer wakker en half 7 fles. Dan gaat ze om half 8/8 u naar bed en horen we haar niet meer tot volgende morgen. ZE krijgt wel om half 11 nog een laatste fles, maar die doet ze met haar ogen dicht.
Alleen hebben we de laatste 1,5 week ene probleempje, ze wordt rond half 5 en 6 wakker en we zijn dan een uur aan het klooien met speentje, daarna valt ze weer in slaap tot half 7. Voorheen hoord ik haar echt pas om half 6 en dat deed ik tutje in en dan sliep ze gerust weer 3 kwartier....Wat te doen, gewoon een fase?
Alleen hebben we de laatste 1,5 week ene probleempje, ze wordt rond half 5 en 6 wakker en we zijn dan een uur aan het klooien met speentje, daarna valt ze weer in slaap tot half 7. Voorheen hoord ik haar echt pas om half 6 en dat deed ik tutje in en dan sliep ze gerust weer 3 kwartier....Wat te doen, gewoon een fase?