hoi hoi,
Ben ik weer even....
Volgend probleem....hij slaapt nu overdag dus ook 1 keer maar een half uurtje, waardoor hij 's avonds erg moe is...hij was anders 's avonds nog gezellig wakker en sliep dan nog even van 21:00 tot 22:30 ofzo en dan maakten we hem wakker, kreeg hij flesje en sliep dan tot 08:00....
Nu red hij het net tot 07:00 voor de fles en valt dan in zijn diepe slaap...en moeten we hem dus ook weer wakker maken rond 22:30....maar dan heeft hij zijn diepe slaap al gehad enom 04:15 vanacht was hij dus klaar wakker...hij huilde niet maar kletste aan 1 stuk door...en lachen tegen zijn knuffels...dus wij om de beurt het speentje terug geven, want wij konden er niet van slapen...viel hij pas rond 6 uur weer in slaap....tot 8 uur.Hij wordt niet wakker van honger trouwens.
Het probleem is dat wij die laatste fles echt nog niet kunnen laten vallen, omdat hij nog maar flessen van 150 cc drinkt (soms maar 120, soms 170)en nog maar 5,5 kilo is bij 16 weken.
Ik heb hem gisteravond om 22:00 wakker gemaakt,ik dacht misschien helpt dat wel...maar helaas..
Het is ook zo'n monster, als hij ons ziet als we de speen terug geven kijkt hij je met een straaaaaaaaalende lach aan...ik probeer geen oogcontact te maken, maar dat is best moeilijk, want hij gaat dan heel overdreven lachen om aandacht te trekken, dan kan ik hem wel opvreten, zo schattig....!
liefs leetje 1981 met dikke wallen onder de ogen....
Fijne jaarwisseling!!