hoeveel slapen jullie kindjes?

hoi hoi,

Ik heb het boek "oei ik groei"ook en omdat hij met 37 weken geboren is komen de sprongetjes ook 3 weken later volgens het boek.
Hij heeft net die van 12 weken gehad en is nu super vrolijk en kan idd ineens veel meer!dus dat kan het haast niet zijn

Maar bedankt voor het meedenken

liefs leetje 1981

Hoi Leetje,

Het boek is uiteindelijk ook maar een gemiddelde. Tijs is 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren, dus zou volgens het boek een week later met zijn sprongetjes moeten zijn. Echter hij is een week eerder, dus dan zou hij 2 weken voor liggen! Volgens het boek begint het volgende sprongetje met 22.5 weken. Tijs is nu 21.5 weken en is de afgelopen paar dagen zeer duidelijk begonnen aan het volgende sprongetje.

Dat hij die week eerder was, was wel een opluchting. Ik bereidde me namelijk voor op een nog rampzaligere week dan die hij had met de 16 weken (die 5 nachten om 4.00 uur wakker), maar naar de 17 weken toe werd het allemaal weer een stuk gezelliger.

Groetjes,
mama van Tijs

hallo,

Onze zoon is nu 20 wkn en slaapt nog heel veel, s'morgens komt hij rond 7 uur dan krigt hij de fles en dan gaat hij om 7:30 terug naar bed dan slaapt hij tot ong. 10:30 dan krijgt hij een fruithapje en daarna lekker spelen of in zijn wipstoel om 12:00 een fles. daarna naar bedje toe en dan wordt hij weer rond 15:30 wakker en krijgt hij warm eten en om 17:00 een fles   dan blijft hij wakker tot 18:00/18:30. En s'avonds krijgt hij rond 21;00 zijn laatste fles en slaapt dan weer door tot s'morgens.

groetjes Ellen

hoi hoi,

Het was maar van tijdelijke aard...hij slaapt nu weer heel veel...gister extreem veel, maar hij moest vast bijkomen van de feestdagen....
Ach ja we zien het vanzelf wel!

groetjes leetje 1981

Hoi,

Yari slaapt best veel vind ik,
Nu is zijn schema ongeveer zo:

7.30-8.00 uur ( Wakker maken ) fles
8.30-10.30 uur slapen
10.45 uur fruithap
12.00 uur fles
12.30-15.30 uur slapen
16.00 uur groentehap,  klein flesje na
17.00-19.30 uur ( wakker maken )
20.00 uur papfles
20.30 uur slapen tot 7.30-8.00 uur

Hij is de tijd dat hij wakker is super vrolijk en doet het verder hartstikke goed.

Groetjes Marina.

Marin slaapt ook erg veel vind ik.

Ze krijgt nog 5 flessen per dag.
Na de fles is ze hooguit een uurtje wakker en dan is ze echt al weer moe. Ze slaapt dus bijna de hele dag.

Als ze niet kan slapen, bijv. omdat we weg moeten, is ze ook helemaal uit haar hum.

Liefs Annemarie

Nikki slaapt helaas ook niet meer zoveel..Ze komt 's ochtends om 9:00 en gaat dan vaak niet meer slapen.Maar ze flikt het om een uur voordat ze eten krijgt in slaap te vallen.Om 12:00 krijgt ze dan weer de fles en vaak wil ze dan ook niet slapen..En gaat het zelfde als 's ochtends.Na de fles van 15:00 leg ik d'r wel op bed en de huilt ze ff en slaapt ze tot 18:00 Om 21:00 krijgt ze de laatste fles en om 21:30   ligt ze op bed...

groetjes van Anous mv Nikki

Tieme slaapt ook nog erg veel, hij is na de voeding hooguit 1 uurtje wakker en soms
als ik niet oplet ligt hij al weer in de box te slapen.
Alleen op het kdv slaapt hij veel minder, thuis redt hij het dan echt niet meer om na de
voeding wakker te blijven.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan