hoeveel testen hebben jullie gedaan tot 1e echo

Haha, herkenbaar!!

Ik zit nu op 5 en heb er nog 2 in huis!!
De bestelling voor 4 nieuwe was al weg toen ik er nog 1 had.
Getest,  was heel licht, dus een dag later weer 1 uit het nieuwe pakket. Weer heel licht. Dag later Clear Blue digital gekocht, zijn er 3 maar de duidelijkheid van een digitale test had ik echt nodig.

Nu zojuist weer 1 gedaan whahaha. De streep wordt steeds dikker van de niet-digitale tests, leuk! Nu nog 1 digitale en 1 gewone over, denk dat ze wel opkomen.
Ik kan ook telkens als ik naar de wc ga de neiging niet onderdrukken even te kijken of er bloed in m'n onderbroek zit. Maar nog niets aangetroffen, jeuj!!

Het is inderdaad geldverspilling, maar ook zo leuk

xx Floppie

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een teste gedaan, en jaaa! ik ben zwanger! helemaal geweldig, maar durfde het nog niet echt te geloven, dus maar weer in de auto om weer een test, ja ook duidelijk zwanger.

We hadden het nog niet verwacht omdat ik net met de pil was gestopt. had dus nog geen natuurlijke menstruatie gehad. zou dan nu 4/5 weken zijn, vind het ook heel erg spannend, en voel me bezt wel kwetsbaar...

zijn er meer van jullie die dit hebben?

groetjes mij

Hoi,

Ik heb één test gedaan (bij alledrie de zwangerschappen 1). Zwanger is zwanger.... Ik voelde het ook aan mijn lichaam, vooral aan mijn borsten. De onzekerheid in de eerste weken heeft bijna iedereen wel, maar je moet op je lichaam vertrouwen. Mocht er iets niet goed gaan (wat natuurlijk niet te hopen is!) dan helpen al die testen ook niet. Probeer voor jezelf aan het  idee te wennen en geniet! Dan hou  je die weken tot aan de echo best vol!  

@ hvdweg

kwetsbaar.....
ja zo voel ik me ook. Ik denk dat dat bij mij ook deels komt omdat ik niet volledige controle meer heb over me lichaam. En ik ben juist van het me ff ergens over heen zetten en neit zeuren niets laten merken maar nu....  opeens meer misselijk of bezorgd over van alles of moe.
Ik was zelfs nog aan de pil tot de week dat ik ongesteld moest worden.dus ik heb ook geen natuurlijke mentruatie gehad ik ben door de pil heen zwanger geworden.

groetjes sweetygirly

Hoi Rosalien,

Ik heb 3 dagen achter elkaar een zwangerschapstest gedaan en ben er toen mee gestopt. Ik had vrijdags mijn NOD en heb toen de eerste test gedaan. Deze gaf een lichte streep.Maar omdat wij het niet konden geloven zaterdag en zondag nog een test gedaan. Maandag verloskundige gebeld ze vroeg wanneer we een test hadden gedaan en toen vertelde ik het haar en van haar moest ik het niet meer doen een streepje is een streepje. Haar advies was als je dan toch graag geld uit wil geven haal een bloemetje.

groetjes Plat

Ik heb ook veel testen gedaan. Op een bepaald moment werd de streep steeds lichter, daar raakte ik dus even van in paniek maar het bleek later dat je hormoonhuishouding veranderd en de streep dan dus ook lichter kan worden.

Wat mij erg heeft geholpen is een pretecho in week 9 laten doen. Ze deden pretecho's vanaf week 7. Toen ik eenmaal een sterk kloppend hartje zag, ben ik een stuk rustiger geworden. Natuurlijk kan het dan ook nog mis gaan.  Maar inmiddels al 6 maanden zwanger.

Groetjes Leontine

Hallo!

Ik ben vandaag 6 dagen over tijd en heb afgelpen zondag en gisteren een test gedaan (2 dus) en voor mij is het nu duidelijk! Ik ben zwanger!! Als ik het goed heb ben ik nu dus bijna 5 weken.. We hebben gisteravond met z'n tweeën een gat in het dak gesprongen want het streepje was echt heel duidelijk. Zondag was hij nog heel vaag, dus vandaar dat ik er gisteren nog een gedaan heb.. Ik voel al wel het één en ander gebeuren.. Wel heel gek allemaal, ik kan het nog niet echt bevatten...

Veel succes!!

In totaal 2 tests, bij de eerste keer was het nog te vroeg toen zag je nog niets maar toen bleef me menstruatie toch maar uit. Dus na 2 weken heb ik maar weer een test  gedaan en die was positief.

En daarna niets meer..hij was positief dus waarom zou ik nog meer tests doen. Die dingen zijn duur hahahahaha

Terug
Bovenaan