hoeveel testen hebben jullie gedaan tot 1e echo

bevat onderr tussen al iemand echt dat ie zwanger is?

idd het gekke gevoeldat er iets gebeurd ken ik wel. voor een ander klinkt het soms bij mij alsof me buik rommelt van de honger

bij mijn eerste zw.schap 1 test gedaan, 2e zw.schap 2 testen aangezien de 1e test nogal vaag was en dus twijfelde of het echt wel zo was (categorietje zie ik nu echt een streep of wil ik die heel graag zien).
3e zw.schap 1 test, die is helaas fout afgelopen en daarna was ik zwanger zonder dat ik het wist, kwamen we bij een echo achter en toen was ik al 8 week zwanger.

Moest ik later voor de screeningsecho formulier invullen en oa wanneer er getest was... ja niet dus .

groetjes,
Marije (mama van 3, jongste geboren op 15-11-2008)

sweetygirl

ik bevat het af en toe nog niet hoor dat ik over ongeveer 2 maanden moeder wordt.
Als ze weer trapt heb ik zoiets van oh ja... het is en blijft onwerkelijk. Ik geniet er zeker wel van hoor maar ik kan niet wachten totdat ik haar in mijn armen heb en weet dat alles goed met haar is :)

@ marije
waarom kreeg jij een echo?  een vriendin wilde heel graag zwanger worden en kreeg ook een echo van haar buik zij helemaal blij dat ze iets zag maar dat was iets anders wat verkeerd zat dus ze was niet zwnager terwijl ze dat wel hoopte.

@ junior
oh dus die grote buik zit er gewoon zomaar hihi lijkt me heerlijk om te voelen dat de kleine schopt van af wanneer voelde jij dat? bij mij zullen dat soort dingen nog wel ff duren!!!!

ik heb wel voor mijn doen een  rare buik  wat puntiger ofzo maar hij is ook wel erg gegroeid maar ik weet ook niet hoe lang ik al zwanger ben dus dat is nog ff afwachten.

Terug
Bovenaan