hoeveel uur werken jullie (sorry, 't is al vaker besproken)

jaja, in het onderwerp bied ik mijn excuses al aan, hihi. Maar ik was gewoon even benieuwd.
Dus.....hoeveel uur werken jullie?

Ik werk 16 uur sinds februari en dat bevalt me super goed! Ik kan het nu thuis goed bijbenen en op het werk kan ik het ook nog volgen.
Eerst werkte ik altijd 20 uur maar ik kreeg echt het idee dat ik mezelf thuis en op het werk voorbij liep en dat er geen balans was. Nu gelukkig wel!

x miranda

Alweer................... zucht ;-)

Ik werk 24 uur en ga binnenkort 1 zaterdag per maand van 10 tot 15 uur werken, dan kan ik deuren verkopen!

Dus wel veel, maar ja de centjes hebben we wel nodig. Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch het liefste minder werken.

groetjes Maris

Ik werk ma,wo en do. Dat is bij ons 24 uur. Je kan bij ons niet 16 uur werken (wil de baas niet). Heb nu 2 hummels en moet zeggen dat het best redelijk gaat. Het huis poets ik niet elke week van boven tot onder want dan wordt ik gek en ik hoef geen boodschappen te doen (laat ik thuisbezorgen). Wat doen jullie mannen/vriend in het huishouden??

Groetjes Patries

Alweer................... zucht ;-)

Ik werk 24 uur en ga binnenkort 1 zaterdag per maand van 10 tot 15 uur werken, dan kan ik deuren verkopen!

Dus wel veel, maar ja de centjes hebben we wel nodig. Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch het liefste minder werken.

groetjes Maris

Ik werk ma,wo en do. Dat is bij ons 24 uur. Je kan bij ons niet 16 uur werken (wil de baas niet). Heb nu 2 hummels en moet zeggen dat het best redelijk gaat. Het huis poets ik niet elke week van boven tot onder want dan wordt ik gek en ik hoef geen boodschappen te doen (laat ik thuisbezorgen). Wat doen jullie mannen/vriend in het huishouden??

Groetjes Patries

Hoi Miranda,

Ik werk 24 uur per week (woensdag, donderdag en vrijdag) en dat vind ik een goede balans tussen het moederschap en 'Maike zijn'.
Ik heb mijn werk ook echt nodig, die uitdaging.
Ik ben nu met bevallingsverlof en ga in januari weer aan het werk. Ondanks dat ik nu ontzettend geniet van mijn jongens vind ik het vooruitzicht van straks weer werken wel erg fijn.

Groetjes,
Maike

hey hallo,

ach is vast al even geleden toch dat we dit besproken hebben?

Ik werk zelf 2,5dag (23uur) en daarbij ook nog een halve dag voor mijn vriend. (dus drie dagen eigenlijk) Hij heeft een eigen bedrijf en doe wat administratie.

Hierbij moet ik wel zeggen dat ik een schoonmaakster heb hoor. Mijn vriend is best druk en voor ons beiden is t heerlijk om te tijd als we vrij zijn met elkaar te delen ipv met t huishouden.
vind het heerlijk hoe t nu is!

Gr. Saskia.

Hoi,

Ik werk 24 uur (ma, di en do). Mijn man is op donderdag altijd bij de kids dus we hebben 2 dagen oppas. Minder werken kan niet in mijn functie. Daar zijn bij ons regels over vastgelegd (functieniveau afhankelijk). Ik vind het al een hele uitdaging om al mijn werk in 24 dagen af te krijgen. Soms best lastig maargoed ik vind het nog steeds erg leuk dus ik ga nog wel even door.

gr.Ing

Terug
Bovenaan