hoeveel uur werken jullie (sorry, 't is al vaker besproken)

Poeh ik voel me nu echt een ontaarde moeder.
Ik werk 32 uur. Maik ook trouwens, dus wat dat betreft hoeft Rik 'maar' 3 dagen weg.
Ik ben van plan als Rik naar school gaat in ieder geval de dagen vrij te nemen die hij zelf thuis is. Ik werk zoveel, omdat ook wij het geld hard nodig hebben. P.s. de huishouding..ppfff die is wel zwaar, maar lukt aardig!

Groetjes

Hoi,

Ik werk 6 uur per week, maar alleen in het weekend. Om het weekend werk ik twee diensten (12 tot 16 uur in totaal). Door de onregelmatigheid toeslag is dat errug prettig verdienen!

Karin

Hoi,
Ik werkte 23 uur, dus 2,5 dag per week. Heb echter 5 uur ontslag genomen, en werk per 1-10...18 uur per week..2 dagen dus.
Hier ook een drukke man met eigen bedrijf..ik wil er ook wel zijn voor de kids.
Vind het heerlijk, en de mogelijkheid om later weer eens meer te gaan werken is er toch wel bij ons.
Gr Rina

Hoi,

Leuk onderwerp!
Ik ben nu tot februari thuis ivm ouderschapsverlof en daarna ga ik woensdagochtend donderdag hele dag en vrijdagochtend werken.
Het eerste jaar na Isabelle s geboorte werkte ik fulltime en daarna ben ik minder gaan werken. Ik vind het helemaal geweldig! Lekker thuis voor de kids zorgen. Straks weer werken vind ik ook leuk, maar niet teveel. Ik ben ook niet van plan om als de kids groter zijn meer te gaan werken. Ook dan wil ik nog genieten van vrije tijd.

Groetjes Babybelle

Hoi,
ik werk 3 dagen (24 uur), de dinsdag, donder- en vrijdag en 1x in de 3 weken een weekend en de donderdag ervoor.
financieel was dit haalbaar maar of dat nu nog zo is, we wachten af. . . .

Groetjes van Sonja

hmmm.. lastig, geen idee eigenlijk. Eigen bedrijf en help waar het uit komt met de kinderen. Sochtends werken we samen voordat de kinderen wakker zijn (tenminste dat is de planning) en de rest van de dag hangt het er van af met slaaptijden van met name Erik.
Op het moment toch wel zo'n 3 uur per dag dus dat is dan dik 20 uur!

Groetjes

Ik werk 3 dagen per week, maandag, woensdag en vrijdag. Dit is goed haarlbaar met 3 kleine kids, maar ik heb soms ook weken dat we 4 x per nacht eruit moeten en dat ik dan overweeg om minder te gaan werken, alleen dat kan helaas niet in mijn functie. MAAR over het algemeen is het goed te doen.

Groetjes,

Terug
Bovenaan