hoeveel uur werken jullie (sorry, 't is al vaker besproken)

hoi

ik heb 24 uur gewerkt met daarnaast invaldiensten maar nu werk ik 18 uur met ook afentoe een invaldienst erbij.
ik vind het goed zo omdat we een onregelmatig dienstrooster hebben met dag en avondiensten , weekend en feestdagen en kan het zo lekker combineren met Bram

lioefs ilona

Ik werk drie dagen in de week en heb een 20-25 uur contract, maar zit meestal rond de 26,5 uur, omdat wij vaak 9 uursdiensten hebben.

Ik denk dat ik dit zo na mn verlof ook nog wel even blijf doen, maar wil op de langere termijn naar 2,5 dag.

Groetjes

Hallo,

Ook ik werk 24 uur per week (onreglematig) en mijn vrien 36 uur (wel 4,5 dag in de week) Mijn ouders passen 1,5 dag op en verder zijn we er zelf doordat ik onreglmatig werk, echt ideaal.

Hey,

Ik werk 27u in 3 dagen. Best veel, 9u per dag, maar het gaat goed. (ma, woe, do)
Ik woon erg dicht bij m'n werk en ik hoef Lindy niet op te halen.
Als ik om kwart voor 6 thuis kom staat het eten klaar :)

Hey,

Ik werk 27u in 3 dagen. Best veel, 9u per dag, maar het gaat goed. (ma, woe, do)
Ik woon erg dicht bij m'n werk en ik hoef Lindy niet op te halen.
Als ik om kwart voor 6 thuis kom staat het eten klaar :)

hoi hoi,

ja leuk om dit (weer) eens te lezen!
Ik werk 12 uur per week, in de ochtenden op maandag woensdag en vrijdag. Ik had vroeger een 32 urige werkweek maar de rest van de uren zit ik nu in de WAO (WIA officieel). Overigens ben ik nu met zwangerschapsverlof ;-)
Sarah gaat dus 3 halve dagen naar het KDV en dat gaat super.

groetjes Tamar

Ik werk 24 uur (ma, di, vr) maar wij hebben ook bereikbaarheidsdiensten.
Ik heb meestal dienst op maandag dan begin ik om 12.00 en heb dan dienst tot de volgende ochtend 8.00.
In het ergste geval werk je dus ontzettend veel (heb meestal die pech). In mijn dienst van afgelopen maandag bv heb ik van 12.00 tot 24.00 gewerkt en dan dinsdagochtend begin ik dan weer om 7.45 (best slopend hoor).
En dan iets van 1 x in de 6 weken ook weekend dienst van zaterdaochyend 8.00 tot maandagochtend 8.00. De diensten zijn dus buiten de contracturen om en ik heb daardoor dus een hoop overuren staan.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan