Hoeveel van alles?

Haha, we hebben het hier vooral over rompers, maar vergeet vooral de sokken niet.
Deze raken zo snel kwijt. Kun je ook geen genoeg van hebben.

Hoi,
Ik zou niet teveel kopen hoor! Als je iets mist is het zo bij gekocht. Ãls je jochies er zijn weet je pas echt wat je nodig hebt. Dat is voor elke baby toch een beetje anders.
Veel hydrofieldoelen en rompertjes zijn wel aan te raden. Oh ja en sokken, want die raken inderdaad vaak kwijt.

En echt niet teveel flessen kopen!!!
Sommige baby's drinken slecht uit een bepaald merk fles en weer goed uit een ander merk. Dat weet je van te voren echt niet. Ik zou maar 1 of 2 flessen per baby kopen en dan aankijken of dat gaat. Flessen heeft jou man zo bijgekocht.

Ik zou sowieso niet zo snel bang zijn dat je te weinig hebt hoor. Vergeet niet dat je ook kraambezoek krijgt, die nemen ook bijvoorbeeld kleertjes mee. En sommig bezoek vraagt of je nog wat nodig hebt, dan kun je zeggen wat je nog mist.
Zou heeft een vriendin van mij extra aankleedkussen-hoezen gekocht, wat mijn dochter plaste of poepte er elke dag wel eentje onder! Tja dat weet je van te voren ook niet.

Dus laat het gewoon een beetje op je af komen.

Liefs

Terug
Bovenaan