Hoeveel verschijnselen/ klachten hebben jullie?

Hallo,

Ik ben nu zelf ruim 8 weken zwanger, maar heel veel klachten heb ik niet volgens mij.
De laatste week wel snel en vaak moe, kokhalzen (maar niet overgeven) van (etens-)geuren, s'avonds vaak koud/kouwelijk, duizeligheid soms en af en toe last van een paar dagen verstopping.
Welke klachten hebben jullie??

Alice

Ik heb gevoelige borsten. Vooral 's avonds doen ze erg pijn. Ik kan dan zelf niet op mijn buik liggen in bed.

Verder voel ik me af en toe een beetje moe. Ik heb ok last van verstopping gehad. Zo erg zelf dat ik (waarschijnlijk) ook een bloedende aambei had. Nou ik schrok me dus rok van al dat bloed in de wc. Ik had dus 2 dagen slecht gegegeten. Maar dat doe ik dus ook niet meer. Veel water drinken moet ook goed helpen en ik kreeg de tip om in de ochtend een kiwi te eten.

Verder heb ik me nog niet misselijk gevoelt. Als ik zo de hele zwangerschap doorkom dan voel ik me echt wel blij. Maar misschien moet de misselijkheid nog komen

Hoi,

Ik ben nu 6,5 week en heb sinds enkele dagen pijn rechts onder in m'n buik. Steekjes bij de eierstok, wat je ook kan voelen bij eisprong. Het is vervelend en ik maak me beetje zorgen of het te maken heeft met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
Herkent iemand dit?

Ik heb hiervoor al 2x miskraam gehad dus ik ben best bang en onzeker! Verder ben ik erg moe en af en toe 's morgens wat misselijk en duizelig. Mijn borsten zijn al zeker een cupmaat groter en soms ook erg gevoelig.

Kan ook erg moeilijk naar de wc dus dacht misschien is die pijn rechtsonder in m'n buik wel doordat mijn darmen er tegen drukken. Ik weet het niet ... hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb pas over 1,5 week een echo.... spannend dus!

Hier ook de bekende kwaaltjes. Moe en misselijk (vooral als ik bij de slager sta) en ook een beetje gevoelige borsten.
Vooral die misselijkheid is best heftig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar echt geen last van, luste toen alleen geen koffie meer en nu ook niet meer trouwens.

Ach het hoort er een beetje bij en hoop dat het met 12 weken over is en dat dan de energie weer terug komt.

Misselijk ben ik niet echt, wel heel gevoelige borsten (kan ook niet meer op mijn buik slapen) en 's avonds erg moe. Af en toe wat buikpijn en ik lust geen appels meer. Verder voel ik me prima, dus het valt tot nu toe reuze mee

Ik heb ook weinig last van kwaaltje hoor (ben nu 9 weken zwanger).

De eerste week dat ik wist dat ik zwanger was had ik erg pijnlijke volle borsten waar ik ook niet op kon slapen. Dit lukt inmiddels wel weer prima. Ze zijn nog wel wat voller, maar niet pijnlijk meer.

Al met al heb ik 2 keer staan kokhalzen van de geur van de vaatwasser 's ochtends vroeg, maar ik heb nog niet hoeven braken.
Misselijk ben ik ook niet echt. Alleen wel een gammel gevoel om de zoveel tijd en dan moet ik echt even wat eten.

Ook wat meer last van verstopping.
Soms even wat duizelig bij het opstaan en ik heb het idd sneller koud.

Ik vind het soms ook nog wel een wat onwerkelijk idee dat ik zwanger ben, omdat ik me niet heel erg anders dan anders voel.
Gelukkig hebben we het hartje al zien en horen kloppen twee weken geleden, maar ik kan ook niet wachten tot de volgende echo.

Krijgen jullie trouwens al iets een buikje? Bij mij is nog niets te zien hoor.
Wel jammer, maar het is denk ik ook nog wel vroeg om wat te kunnen zien.

Liefs, Twinkel3

Hoi hoi,

De klachtjes die ik heb zijn:

* Misselijk (nog niet gespuugd, wel kokhalzen)
* Pijnlijke borsten
* Moe
* Oprekkende banden
* Bij het niezen verrek ik mijn buikspieren steeds
* Sneller geirriteerd zijn

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger. Ik hoop dat in elk geval de misselijkheid snel af neemt en dat ik na de 12de week ook wat minder moe ben. Ik heb nog een zoontje van 2 en half jaar, dus is niet zo leuk voor hem als mama heel de dag moet zitten of liggen, omdat ik misselijk ben.

Groetjes, Mylène

hoi hoi meiden,

mijn klachten... bij 7w4d
heel HEEL veel aan het KOKHALSEN spugen zins 2dagen.. hele dag door!!!
heel moe vooral 'savonds geen zin in avond eten.. dat terwijl ik als ik naar kookprogramma kijk het water me in de mond loopt..
heel apart!!!
ik ben helaas alweer in de zietewed..want ik weet van de vorige keer dat ik echt kapot ga.. zat toen kantje boord opname ziekenhuis.. zoveel spugen deed ik..
nu heb ik willem en kan dit niet!!! dus probeer ik nu al mijn rust te nemen..

als iemand iets tegen het misselijke gevoel en het spugen weet GRAAG
van mijn gyn kreeg ik de volgende tip..
gember tabletten.. (ik kan niet tegen de geur.. en de tablet.. )

succes meiden

dikke kus
Annemieke

Terug
Bovenaan