Hoeveel verschijnselen/ klachten hebben jullie?

quote: N reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 19:47:12'));

quote: Pink_1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 19:39:04'));

quote: Pink_1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 11:30:40'));

Ik heb steeds van die steken in mijn eierstokken en dan met name aan de linkerkant.Komt dit iemand bekend voor?
Niemand?

Helaas komt het mij wel bekend voor, ik had op een bepaald moment zelfs zoveel buikpijn dat er gedacht werd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op de echo bleek dat het vruchtje prima in de baarmoeder zat, maar mijn eierstok (toevallig ook links) was wel waanzinnig pijnlijk iedere keer dat de echokop ertegen kwam. Bepaald geen "pretecho" dus
De gyn kon de pijn niet verklaren, er was verder niets mis met mijn eierstok, en het is uiteindelijk vanzelf weggetrokken. Heeft al met al 7-10 dagen geduurd bij mij. Ik denk niet dat ik er nog achter ga komen wat het was, misschien toch zoiets als "bandenpijn" of zo.

Nou,misschien klinkt het wel heel dramatisch hoor maar wat jij zegt,een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was mijn eerste gedachte.Ben toch blij dat ik niet de enige ben met deze "kwaal"
en ik hoop dat ik maandag wat meer zekerheid krijg.Bedankt voor je reactie!

Hee hallo,

wat is het toch fijn om tye lezen dat je niet de enige bent met klachten.
Alhoewel ik het idee heb dat ik niet mag klagen.Ben negen weken zwanger en heb
voornamelijk last van stemmingswisselingen, bij sommige tv programma`s wordt ik emotioneel, soms ineens heel chagerijnig en moe.
Lichamelijk voel ik alleen mij borsten die ineens wel heel hard lijken te groeien.

groetjes
Inge

Hoi!!

Klachten? Tja.. eigenlijk ben ik blij met alles wat ik voel.. anders heb ik helemaal niet het idee zwanger te zijn.
Dus:

* pijnlijke/ gevoelige borsten.. ook wat voller
* wat moe
* en wat emotioneel (maar of het nu meer is dan anders?)
Verder gaat nog alles prima, maar ben ik wel nerveus voor de eerste echo.. Heb ik nog nooit gehad en wil gewoon graag dat alles in orde is.
Groetjes

Ik ben nu ruim 6 weken zwanger en begin al aardig misselijk te worden.
Tijdens mijn vorige zwangerschap duurde dit tot 15 weken en moest ik
meerdere keren per dag overgeven. Dus ik vrees het ergste.

Daarnaast heb ik veel last van mijn liezen, net alsof er aan getrokken wordt. Zal wel met de banden te maken hebben.

O ja en erg moe, kan de hele dag wel slapen, maar dat is lastig met een kleine.

Succes allemaal

Niek

Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en sinds een aantal dagen ben ik 's ochtens supermisselijk. Het maakt niet uit of ik iets eet of niet: wat er in mijn maag  zit, komt er 's ochtends uit! Soms dus alleen maar gal.. fraai. Maar goed, daarna gaat het wel weer aardig.

* ochtendmisselijkheid dus ('s ochtends overgeven)
* moe rond 13 uur, 15/16 uur en 's avonds kan ik zo maar in slaap vallen op de bank
* pijnlijke borsten, al is dat nu al minder dan in het begin
* alle weken heb ik last van mijn buik gehad (en in deels ook van mijn rug)
* ik moet vaker eten
* ik ben helemaal in de wolken!

Ik heb godzijdank vooral veel verschijnselen en eigenlijk geen klachten.
Nah ja, m'n man vindt me wat explosiever en daar heeft ie wel gelijk in (hoewel ik veel erger had verwacht). En poepen is lastig. Taai, moeizaam, pijnlijk. (Eet smakelijk!)

Verder kan ik de hele wereld aan en straal ik als een idioot. Ik voel me ontzettend zelfverzekerd en sterk. Ik slaap als een blok en ben dus ook niet overdreven moe. Buik is nog niet dik, maar ik begin zelf wel uit te dijen. Sporten gaat voor geen meter omdat m'n hartslag belachelijk hoog is. Ik hoop over een maandje weer voorzichtig wat te kunnen gaan fitnessen (Body Balance en apparaten).

Ik mag in m'n handjes knijpen geloof ik...

Ik voel me echt vreselijk "zwanger" de laatste weken, wordt er soms horendol van!

Ben heel snel moe, van simpele dingetjes zoals traplopen, en als ik moe ben dan ben ik ook misselijk. Geen ochtendmisselijkheid verder, maar wel verspreid over de dag verschillende vlagen van misselijkheid op momenten dat ik teveel gedaan heb. Als ik bijvoorbeeld 2 kids naar bed heb gebracht (inclusief beetje stoeien en op de commode tillen en dat soort dingen) dan moet ik echt even bijkomen daarna.
Verder ben ik snel emo van dingen als tv-programma's. Hield niet op met huilen toen ik de kerstshow van All you Need is Love gekeken heb. En het Journaal durf ik echt niet te kijken met anderen erbij, het lijkt of ik me alle ellende in de wereld 10x meer aantrek dan anders.
Allemaal wel dingen die ik van eerdere zwangerschappen herken, maar vindt het toch weer hoogstirritant eerlijk gezegd!

Terug
Bovenaan