Hoeveel verschijnselen/ klachten hebben jullie?

de eerste week had ik gevoelige, grotere borsten, zere onderrug en dat straalde uit naar mijn benen. Ik heb dus een week gewacht met testen, maar ik was echt zwanger. Weer een paar dagen later en nu nog steeds ben ik de hele dag door beroerd. Misselijk, zonder te hoeven spugen en slaap als Doornroosje, zowel overdag (als de kids op school/bij vriendjes zijn) als 's nachts. Alleen dan schijn ik ook te snurken.... Als ik me heel misselijk voel helpt het om te gaan liggen of om wat te eten (vooral hartig, mijn bloeddruk is altijd laag, dus kan ik dat ongestraft doen). Ben natuurlijk heel blij dat ik zwanger ben, maar deze symptonen had ik bij mijn 1e 2 zwangerschappen niet, dus was wel opgelucht toen afgelopen vrijdag bleek dat er maar 1 kindje in mijn baarmoeder zit. (je hoort weleens, dat als je goed beroerd bent, je zwanger bent   van een meerling).Ben nu 7 w 3 dagen. Kijk uit naar mijn echo bij 11 weken en hoop dan dat ik ook wat opgeknapt ben.

Succes allemaal!

hoi-hoi

Ik ben
* doodmoe
* misselijk (zoms de hele dag, zoms met vlagen een zoms niets-kan boerenkool op het  moment niet in de ogen kijken)
* pijnlijke borsten, groot al (ik heb anders alleen maar tepels,dis ik vind het best)
* veel van dat bandenpijn, getrek, gesjor en het lijkt net op menstruatie
* moeilijk naar de wc, er ligt een file, al drink ik veel water en eet veseldingen
* hoofdpijn
* stemmingwisselingen met vlagen, snel moedeloos, geirriteerd en janken bij films
* Heb het heeltijd koud
* mijn huid is in de war

dat was het zo beetje
bijna alles uit het lijstje behalve dat ik niet overgeeft, gelukkig.

Hallo,
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger, maar het is niet te vergelijken met de eerste keer. Toen had ik nergens last van en nu.....
# de hele dag misselijk (tot nu toe maar 1 keer gespuugd). Ik heb wel het gevoel dat het nu wat minder wordt
# in het begin erg last van mijn eierstokken. Volgens de huisarts komt dat omdat die in het begin van de zwangerschap de functie van de placenta op zich nemen.
# bij een niesbui protesteren mijn banden
# de hele dag koud!!!!
# erg moe

Groetjes,

Petra (9w3d)

Hoi Monart,

Fijn dat jij die "bandenpijn" ook noemt. Ik heb al vanaf het begin pijn en twijfelde eerst erg of ik niet toch ging menstrueren. Het is een stuk minder geworden maar aan het einde van de dag heb ik vaak last.

hoi staartmees,
ja het is lekker als je wat lees bij een ander en dacht "oh,okè die heeft het  dus ook".
Ik lees dus ook juist van droge huid (bedankt voor diegenen die dat heeft gemeld) want ik kan dat dus ook aan mijn lijst toevoegen . Ik ben ongemerkt heeeel erg aan het krabben en gister viel het my dus ook op en dat ik broodnodig een vetter badspul moet gaan zoeken vandaag in de winkel. Ik las er is een spulletje dus ik zal het gaan zoeken.

Terug
Bovenaan