Hoeveel voeding minimaal?

Hoi hoi,

Hier krijgt Lotte sinds het weekend 5 flessen en sinds vandaag doe ik de ochtendfles wat meer in dus 180 cc + 6 schepjes. Omdat ze sinds het weekend na een uurtje weer kwam en dan 30-4-cc nog dronk dus ik dacht kom ik ga gewoon eens proberen om die fles meer te gaan geven. Dat ga ik ook bij de middagvoeding van 15.30 doen want daar komt ze ook na een uur weer voor voeding.

Ik heb Lotte nooit om 23.00 wakker gemaakt, nou nooit we hebben het een paar keer gedaan maar toen dronk ze dus amper en toen we haar lieten liggen kwam ze om dezelfde tijd als we haar wel wakker maakte dus daar zijn we toen mee gestopt. Lotte slaapt de hele nacht door vanaf een uur of 21.00 tot 7.30. Hebben we geen moeite voor gedaan.

Dit is op dit moment haar schema (ja we kunnen eindelijk van een schema spreken)
7.30 : 180 cc (gaat helemaal op)
11.30: 150 cc (gaat helemaal op)
15.30 180 cc (gaan we nu dus proberen, eerst kreeg ze 150 en ging ook helemaal op)
daarna was het wat rommelig maar gisteren was het dus al om 17.00 nu dus afwachten hoe ze het op meer voeidng gaat doen toen kreeg ze 150
en om 21.00 kreeg ze toen de laatste voeding van 150 en ging zo goed als op.

Vaak merken we dat Lotte eerst het grootste gedeelte opdrinkt en dan 5 a 10 minuten pauzeert om vervolgens de rest op te drinken.

en wat grote en kleine drinkers betreft gewoon je kindje volgen hoor. het heeft helemaal geen zin om voeding op te drinken met bv weet je toch ook niet hoeveel ze drinken dus als je kindje geen zin meer heeft stoppen en als ze niet genoeg heeft melden ze ze vanzelf wel weer.

Onze dochter drinkt 5 flesjes van 120 per dag, ze is van 10 juni..

Ik maakte me wel wat zorgen, maar het CB zei dat ze goed aangekomen was, levendig is en dus niet meer nodig heeft..

Heb er sinds vandaag een speentje op gezet met een groter gaatje en nu gaan de flesjes tenminste leeg.. en dat is fijn.. nu maar hopen dat we snel kunnen verhogen want het zit me toch niet echt lekker hahaah, mijn zoon was een super drinker, dronk soms 8 a 9 flesjes van 120 (kwam elke 2,5 uur)

Vanavond voor het eerst rond 8u flesje gehad en nu slaapt ze al vanaf half 9..

misschien gaat die 11u fles nu wel een keer lukken...en slaapt ze door, want rond 3u mijn bed uit om 50 cc te geven vind ik minder.. hahaha

gr diaan

Terug
Bovenaan