Hoeveel wegen jullie kinderen nu?

hallo mama's,

Younes woog bij de geboorte 3790 gram en hij was 54 cm lang, en bij het
eerste cb bezoek met 1maand woog hij 4950 gram en was 56 cm en bij het
laatste cb bezoek met 2 maanden woog hij 7 kilo en was hij 63 cm lang.
Hij eet ook al pap en hij heeft 5 voedingen van 180 ml friso extra voor
hongerige baby's!

Ik ben zelf reuze benieuwd hoeveel hij over 2 weken weer   weegt!

Hij groeit en eet dus goed!

Liefs

Amani

hmz,

als ik dat zo lees, spant onze ikenna toch wel de kroon hahaha
bij zijn geboorte op 12 mei en 4 weken te vroeg woog hij 2490 gr en was ongeveer 46 cm.
inmiddels is ikenna toch behoorlijk gegroeid zowel in lengte als in breedte met 56,5 cm op 18 juli en gisteren op de wijk is hij weeg gewogen en woog maar liefst 5810 gram.

geloof dus echt dat ik het record gebroken heb hahaha.

jolanda

Hallo Dames,

Mijn zoontje woog bij de geboorte 4070 en 54 cm.
Nu 2 weken geleden bij cb was hij al 5800 gram en 58,5 cm en hij is morgen 9 weken oud.
Dus hij drinkt goed nu nog het slapen snacht en overdag dan hoor je me niet meer haha.

Groetjes Angelique

oeps,

zie nu pas dat de kleine bij amani al 7 kilo weegt dus helaas nog geen record gebroken

hoi hoi
Vera woog bij de geboorte (14-6) 3500, laagste gewicht was 3278, met vier weken woog ze 4400 en met 8 weken 5175.
haar lengte was bij de geboorte 49 cm en met 4 weken 52,5 heb haar daarna niet meer gemeten.
Maar ze groeit goed iig qua gewicht (hihi heb slagroom handig met verjaardagen haha)

groetjes daan

Hallo,

meryem is geboren op 15 mei en woog 3330 kg en was 52 cm,
nu is zij gegroeid tot 6100 kg en 60 cm, dus het gaat goed ze krijgt al van het begin af aan flesvoeding op 29 aug gaat zij voor haar tweede set prikjes ben benieuwd wat zij dan weegt en meet.

groetjes

Hoi Allemaal,

Feline is 26 mei geboren en woog toen 4240 gram bij een lengte van 52 cm. Ze is nu   57,5 cm en weegt 5650 (dit was anderhalve week geleden).

groetjes Mariska

Ik ga  wel een record breken, maar dan de ondergrens.

Lotte was bij de geboorte op 2 mei 2740 gram. Nu, met 14 weken (gisteren gewogen), is ze 4480 gram. Ze was bij geboorte 45 cm en is nu 56 cm. Mijn man en ik zijn allebei klein (en allebei altijd kleinste van de klas geweest) en ze groeit goed volgens haar eigen curve. Ze hing al onderaan de groeicurve tijdens de 20 weken echo en dat is altijd zo gebleven. Het is echt een klein poppetje. Maar wel al met wat vetrolletjes...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan