Hoeveel wegen jullie kinderen nu?

Onze zoon woog bij de geboorte 4550 gram en was 54 cm lang. Met vier weken woog ie 5770 gram en was 56 cm lang. Vanochtend weer even gewogen (7 weken) en toen was ie al 6700 gram, dus het flinke knul voor zeven weken.

Hallo!!

Als ik dit allemaal zo lees, is mijn zoontje een van de oudste hier....maar wel de lichtste!

Hij is op 8 mei geboren met een gewicht van 2360 gram en 45 cm. Hij was dysmatuur. En nu is hij 13,5 week, gisteren woog hij 4900 gram en is 60cm!   Hij groeit behoorlijk goed, vooral wat betreft z'n lengte is het precies het gemiddelde, alleen z'n gewicht blijft onderaan de curve hangen....maar ach....zo'n lange dunne is ook wel leuk hoor! Dinsdag gaan we naar het CB voor de exacte metingen, dit hebben we zelf gedaan, dus kijken of het klopt! Hij drinkt in ieder geval wel goed!

Ik kom heel erg in de buurt van Marisa...zij wint het wat betreft de ondergrens...dan volg ik volgens mij!

Groetjes
Angel

Wel grappig, al die verschillen. En ach, hekkensluiters moeten er ook zijn.

Owen woog bij de geboorte 3850 gram en was 53 cm. Afgelopen donderdag woog hij 5300 gram en was 57 cm. Hij is 6 week.

Greetz Sandra

Britt is geboren op 1 juni (2 weken te vroeg)

toen woog ze 3940 gram en 52 cm lang

Op 17 juli woog ze 5510 gram en was ze 57,5 cm lang

Moet 20 augustus weer naar het cb

hoi allemaal,

als ik zo lees is mijn zoontje de jongste, maar niet de ligste

toen hij werdt geboren woog hij 3590 gram en is in totaal 130 gram afgevallen.
ik ga een vrijdag voor het eerst wegen bij het cb om te weten hoeveel ik hem moet voeden hij is dan 3 weken oud ben wel benieuwd

Hoi

Birgit is op 2 juli geboren en woog 3695 gram en was 50 cm, ze was bij de 1e keer wegen 3400 en 4 dagen later zat ze alweer op 3800!!
2 weken geleden woog ze al 4765 gram.. ze groeit 300 gram per week.. heb de laaste 2 weken geen tijd gehad maar ik denk dat ze nu met haar 6 weken oud  al over de 5 kilo  zit... Zo voelt het iig wel :)

grtjs Evelien

luuk 14mei geboren, toen 4765 gram, 54,5 cm. nu, 3 maand weegt hij 6460 gram en is 64 cm

Terug
Bovenaan