hoeveel wegen jullie koters?

hier zelfde verhaal, 10,1 kilo bij 80 cm, ook een kleintje! (hij was precies 18 maanden)
maar ook hier liep de lijn goed en daar gaat het om!
ik maak me er ook wel zorgen om, helemaal als hij weer eens niet zoveel eet... maar ik probeer het los te laten, wil er geen strijd van maken!

liefs Jenneke

yara is erg groot.. zeker als ik lees hoe groot/zwaar jullie kindjes zijn! yara woog de laatste keer met ongeveer 18 maanden 14,9 kilo en was 89 cm  haha...oeps

groetjes josé

tim is ook wel klein voor zijn leeftijd
76 cm en 9.2 kilo schoenmaat 18 en 19
 maar hij volgt zijn lijn wel goed wel onder het gemindelden

gr stephanie mv timothy

Rebecca is 80 cm en weegt 11 kilo.
Ze wordt volgende week 20 maanden.

Ze is klein en heeft mollige beentjes en een dikke buik, maar verder een klein meiske.
Maar als ze goed met de lijn meegroeit maak ik me geen zorgen.
Ze heeft altijd aan de ondergrens gezeten, maar gaat nu naar het gemiddelde toe.
Ze is dus altijd klein en tenger geweest.
Zoals ik jou gegevens lees, zou ik me ook niet al te druk maken of hij te klein of te ligt is.

Gr. Marianne

Hiya mommas!

Help ben een ontaarde moeder! Kan me niet meer herinneren hoeveel Max weegt haha. Maar goed, we moeten morgen toch met hem naar de kinderarts voor zijn 18 maanden check up en prikjes etc. (ahem...hij is 19 maanden....what happend doc?!) Dus dan weet ik het weer :)

Ajuus, ilja

Isis was de laatste keer bij het cb (18,5 maand oud) 84 cm lang en 12,7 kilo. Ze zit qua lengte boven het gemiddelde en qua gewicht ook, een flinke stevige tante dus. Ik geef haar echt geen pokon, hoor!

Groetjes,
Myrna mv Isis en 39w zwanger van haar zusje!

Sophie woog 22 februari (toen was ze bijna 19 maanden) 12,01 kg en was ze 85,5 cm lang.

Inmiddels is ze alweer flink gegroeid: toen kon ze nog niet bij de voordeurbel, inmiddels geen probleem meer (en kan de voordeur niet meer open gedaan worden voordat ze minstens 1 x op de  bel heeft gedrukt hahaha. Met de nadruk op minstens. Overigens hangt onze voordeurbel erg laag, maar dat hadden jullie vast al begrepen)

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan