hoeveel wegen jullie koters?

ben +- 2 weken geleden op het cb geweest(18 maanden)
Mila was toen 11.5 kilo.
ik heb niet gehoord dat ze te licht is en ze zit boven het gemiddelde qua lengte.
groetjes piewie

Hoi hoi,

Ik zou niet weten hoelang(of liever gezegd kort) onze dochter is.Gisteren heeft ze thuis op de weegschaal gestaan en na een week flinke buikgriep te hebben gehad weegt ze nu 8,6 kg.Maar ze eet gelukkig weer goed en véél.Dus ze kan de schade weer inhalen en terug richting 9kg gaan.
Maandag zal ik weer eens naar het CB gaan,is weer wel een keertje leuk om te meten en te wegen en om het in haar boekje in te vullen.
Maar ze is wel een fijn poppetje hoor.

Liefs Kitty en Tess

Hoe lang Enzo is weet ik niet precies. Vorige maand was hij volgens het cb 82 cm. lang. Hij weegt nu ong. 11,8 kilo. Volgens het cb is hij iets aan de  dikke kant  .
 Nou, het zal wel.... ik geloof het wel ha ha ha

liefs
di silva mv Enzo

Hiya Mommas!

Max heeft vandaag zijn check-up gehad (fijn die inentingen bij een boze peuter!)
Hij is net 19 maanden oud en is nu iets meer dan 88 cm lang en weegt net geen 12 kilo. Qua lengte zit ie aan het topie van de curve, maar meeste Amerikanen zijn aan de korte kant hoor, vergeleken met de Hollanders.
Volgens mij is het veel belangrijker dat er geen rare pieken en dalen in de groeicurve van je kindje zitten. En maakt het niet zo heel veel uit waar precies ze zich in de curve bevinden.
Moest wel weer erg lachen om mijn kereltje, toen ie de dokter aan zag komen begon hij heel hard "broek aan, broek aan" te roepen. Haha hij zag de bui al hangen en wilde zich snel uit de voeten maken, maar dan wel volledig gekleed.

Ajuus, ilja

Haha Ilya, die Max heeft het goed bekeken, wat een mooi verhaal weer (je houdt het toch wel bij voor later voor hem?)!
Eerlijk gezegd weet heb ik ook geen idee hoe lang en zwaar Thom nu is en we kunnen pas over een paar weken terecht voor de 18 maanden controle bij het cb (dan is thom ook al bijna 19 maanden). Met 14 maanden woog hij 10440 en volgens mij is er wel wat bijgekomen inmiddels. Gelukkig kan hij nu zelf lopen en trapklimmen
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan