hoeveel weken zijn jullie gestopt met werken

<p>hee ik had een vraag vanaf welke week zijn jullie gestopt met werken ik zelf ben nu 15,5 week en heb steeds last van een kloppende onderug als ik te lang zit achter de kassa en vaak kan je er ook nog niet snel bij weg om even te strekken of wat dan ook  </p><p> </p><p>hoe ging dit bij jullie? </p>

Hoi, ik ben bij 34weken gestopt met werken. Ik heb ook een zittend beroep maar dan wel op kantoor, dus kon makkelijk even een rondje lopen. 

Bij mijn vorige zwangerschap en werkgever (zeer moeilijk lerende kinderen met allerlei beperkingen, stoornissen en agressie) ben ik met 12 weken overgeplaatst naar een kinderdagverblijf voor speciale kindjes. Met 30 weken moest ik noodgedwongen stoppen vanwege de fysieke intensiteit en bekkenproblemen. Was wel dus de hele dag druk in beweging. Ik ben van plan om het deze keer wel tot het eind vol te houden nu ik een soort van kantoorbaan heb.
Mag je ook niet staan achter de kassa?

Ik ging met 36 weken met verlof en had best zwaar werk, hele dag staan en werkte 38uur per week. Maar dat heeft me wel genekt in me verlof toen ik thuis was, toen kreeg ik na 3 dagen weeën en begon me bevalling al. Dus bij de tweede rustig aan gedaan maar ook daar zo lang mogelijk doorgewerkt ook met 36 weken met verlof. 
Maar misschien zou je aan je leidinggevende kunnen vragen om af en toe wat anders te kunnen doen. 

nou het is eigelijk juist de bedoeling dat je staat achter de kassa maar omdat ik daarvan best gauw duizelig van werd en trillerig in de benen wou ik graag zitten maar bij het zitten nemen alleen de klachten van de duizelingen af en de rest blijft zeg maar

ik denk dat dat helaas niet gaat lukken sta op dit moment sommige dagen helemaal alleen dus dan moet iemand met mijn pauze me af en toe aflossen die eigenlijk wat anders te doen heeft dus best moeilijk allemaal ! ga het zeker nog even aan kijken maar als de rugpijn blijft het zeker even over hebben met me baas

Terug
Bovenaan