hoeveel weken zijn jullie gestopt met werken

Ik ben 18 weken en werk geen blokken van 4-5 dagen achter mekaar. Ik werk 3 dagen achter mekaar en niet langer achter mekaar. Ik werk in de ouderenzorg en ik krijg veel support als ik iets nodig heb, of als iets niet lukt. Dit zou eigenlijk overal op het werk moeten . Zou je denken...

Ik ben nu 21 weken zwanger en sinds vorige week ben ik 50% gaan werken. Werk nu alleen 3 ochtenden. Ik werk op kantoor, dus regelmatig van houding wisselen. Maar vanwege bekken en rugklachten is een hele dag werken te zwaar. Je hebt recht op meer pauze als je zwanger bent, zou het inderdaad even met je leidinggevende overleggen. Denk goed aan jezelf!

Ik ben nu 27+2, ik moest met 22 weken volledig stoppen ivm harde buiken. Had graag doorgegaan maar beter teken kon mijn lichaam niet geven om rustiger aan te doen. Ik werk in de zorg met zwaar dementerenden

Met 23 weken ben ik halve dagen gaan werken en met 31 weken gestopt heb al 10 weken bronchitus ze kunnen met geen onstekingsremmer geven elke x als ik hoest bui heb plas ik of in mn broek of kots mezelf onder verder heb ik met veel lopen echt last van mn rug en harde buiken.. 1ste zwangerschap wel tot aan verlof gewerkt maar hier ging het totaal niet 
liefs

36 en had nog best n week langer gewild want voelde me goed. Kantoorbaan en lekker op de fiets. Wat je miss gaat helpen is spierverzterkende oefeningen doen. Vraag vooral of je na 2 uur kassa ff een half uur kan vakkenvullen. Dan heb je even wat beweging.

Ik ga vanaf volgende week 50% werken. Dan ben ik 19 weken. Ik werk in de zorg en heb bekkeninstabiliteit, wat veel dingen ondraaglijk maakt voor mij helaas. Had het liefst langer blijven werken.

Terug
Bovenaan