Hoeveel zijn jullie al aangekomen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

vanmorgen voor het ontbijt heb ik de weegschaal onder de kast vandaan gevist (ik had hem eronder gegooid van wat niet weet wat niet deert) en ben er tot mijn schrik achter gekomen dat ik al 12 kilo!!! ben aangekomen. En ik moet nog 11 weken. Ik dacht echt dat ik pas een kilo of vijf was aangekomen. Nu snap ik wel waarom bijna al mijn positiekleding strak zit. Ik heb ook echt de hele dag door honger en eet me suf. Anders word ik misselijk.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik ben nu 22 weken en 7 kilo aangekomen.
Dus ook al best veel vond ik. Maar goed bij de 1ste ben ik intotaal 23 kilo aangekomen ( is er gelukkig ook weer allemaal af gegaan) Dus ik zie wel hoeveel het deze keer weer word hoop niet weer 23 kilo haha.

Groetjes

Hoi Marloes,

Ik ben nu 20 weken en ben nog niets aangekomen. Maar ja, bij mij zaten de kilootjes er al voor mijn zwangerschap aan (ben niet de slankste)  dus ik hoop ook niet al teveel aan te komen.

Die kilo's hoeven ook niet altijd in extra vet te zitten hoor. Kan ook zijn dat je veel vruchtwater hebt en dat daardoor je buik ook al wat dikker is waardoor je kleding strakker zit. Dat heb ik tenminste ergens gelezen.

Als je er echt mee zit, zou je het met de verloskundige kunnen overleggen.

Succes!

Groetjes,
Maike

Hallo,

Ik ben nu 22 weken zwanger en al 5 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik tot 20 weken niet aangekomen (waren jongens) en nu (meisje) al 5
Het schijnt dat je 25% tot 20 weken aankomt, tot30 weken 50% en daarna nog 25 % (gisteren op internet opgezocht.)
Dan zou ik nog 15 kg te gaan hebben......ik hoop het niet
Mijn stelling is nu  dat je van een meisje dikker wordt dan van een jongen, ik sneop ook veel meer
Wat zijn jullie ervaringen?
Hoor t wel..
Babette

Hoi

Dan kan ik je gerust stellen.Dinsdag bij de verloskundige geweest en ik ben nu vanaf het eerste bezoek aan haar 18 kilo!!!! aangekomen.
Bij de vorige twee was ik 13 en 15 kilo aangekomen.Nu moet ik nog 11 weken en nu al zoveel zwaarder.
Ik houd ontzettend veel vocht vast en ben aan een rolstoel gebonden dus dat geef ik maar de schuld.Ik moet toch wat?

Groetjes Jes

PS:Ik ben nu zwanger van een meisje en heb al twee jongens.Weer iets gevonden om de schuld te geven.
Bedankt!

Hallo Allemaal,

Ben nu bijna 26 weken zwanger van ons  eerste kindje, en ben nu in totaal
7.5 kilo aangekomen.. Vind het zelf al we l aardig veel. Maar men zegt dat het
nog wel mee valt.. We zien wel waar we uitkomen..Kan me er niet zo heel
druk om maken....

Liefs mij

Wat grappig om te lezen dat sommige van een meisje meer aan komen dan van een jongen. Heb zelf twee meiden, was van de eerste 21 kilo aan gekomen en van de tweede 13. De 21 kilo van de eerste zijn er nooit meer af gegaan, die van de tweede ben ik bijna kwijt.
Maar die vele kilo's komen dus gewoon omdat het een meisje was! Dat ik 3 kinderbueno's per dag at, had er dan helemaal niks mee te maken!
Succes verder
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan