Hoeveel zijn jullie al aangekomen?

hallo allemaal,

Ik ben nu 31 weken en 2 dagen en ben 19 kilo aangekomen. Ik blijf al wel een aantal weken op hetzelfde gewicht hangen en er is zelfs al een kilo vanaf.
Mag namelijk geen suiker meer, vanwege te hoge suiker na bloedtest.

groetjes Mariska

hey allemaal

wat zitten er toch veel verschillen in he, als ik dat zo bij iedereen lees
zo zie je maar iedereen is anders en iedere zwangerschap natuurlijk ook
ik ben nu 20 weken en ik ben 2,7 kilo aangekomen sinds het begin
dus ik ben wel benieuwd hoeveel het over een paar weken is

liefs ikjes

Ben morgen 20 weken en had vorige week mn 3e controle, en ben 1 kilo'tje aangekomen. Vroeg nog is dat niet  erg weinig, toen zei mn verloskundige... wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. Nou beter toch... Maar dat kan allemaal zo veranderen. Voor de rest voel ik me nu weer prima, de eerste 3/3.5 mnd was ik echt een wrak zeg maar...

x

Ik ben nu 25 weken zwanger van mijn 4de kindje, en inmiddels 17 kilo aangekomen.
Vorige zwangerschappen kwam ik tussen de 15 en 20 kilo aan. Zal nu zo te zien wel iets meer gaan worden. Maar ik maak me er niet zo druk om......het gaat  er na de bevalling wel weer af.

ik ben nu 36 weken en ik ben 11 kilo aangekomen (eerste kindje)

Hallo

Ik ben nu 38 weken en 22 kilo aangekomen. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de 1e ben ik 25 kilo bij gekomen.
Ik was bij de 1e mijn kilo's wel al vrij snel weer kwijt. Er zal zeker wel wat extra's blijven zitten, maar ik weet waar het van is en dat heb ik er graag voor over.

Iedereen succes met de zwangerschappen en bevallingen.

Hoi,

Ik ben morgen 17 weken en nu al 8 á 9 kilo bijgekomen. Schrik er zelf behoorlijk van. Vooral omdat ik voor de zwangerschap 18 kilo ben kwijtgeraakt (mede om zwanger te kunnen worden). Dus dit is een super dubbel gevoel. Ik ben zwanger via ISCI en supergelukkig dat het eindelijk gelukt is. Daarom snap ik mijn gevoel ook niet zo goed. Ik wist niet dat het toch best pijn deed als ik op de weegschaal ga staan.

Ik ga toch maar meer bewegen en vanaf deze week ook zwemmen. Misschien dat het helpt wie weet. het ligt in iedergeval niet aan het eten want ik eet maar 3x per dag.

Liefs
Nicole (16,6 weken)

hoi hoi

ik ben donderdag 22 weken zwanger en ben tot nu toe

5,5 kilo aangekomen

groetjes moekje

Terug
Bovenaan