Hoeveel zijn jullie al aangekomen?

Hoi hoi,

Toen ik de eerste keer naar de vk ging was ik 11 wk en 4 dgn en 4 kilo aangekomen. 3 weken daarna weer naar de vk toen was er weer 2 kilo bij, nu was ik weer 2 a 3 kilo afgevallen. Ik mag volgende week vrijdag weer naar de vk toe en dan zien we het wel. Ben ook gestopt met roken en in het begin van de zwangerschap at ik wel veel en nu juist niet meer.

Ach ja als alles maar goed gaat met de kleine, na de bevalling weer naar de sportschool en op dieet haha.

Gr Fruit Girl 18 wk zwanger

Dag Dames,

Ik ben zelf heel slank en ondanks dat de weegschaal zegt dat ik nu 11 kilo ben aangekomen,  zijn het alleen mijn buik en borsten die groeien,...

Het gewicht is ook niet zo raar hoor, vruchtwater weegt al 10 kilo en dan je kindje nog!! En een beetje extra vet aan je billen en benen, en denk aan je borsten.. Nou dan zit je er zo...

Tis alleen maar goed, en na de zwangerschap benje het vanzelf wel weer kwijt!

Succes met de zwangerschap!

Gr Lot
32 weken

Vruchtwater 10 kilo ? haha denk dat je 1 kilo ong bedoel
Maar ik was 23 kilo aangekomen van een zoon toen.
ik at ook veel chocola en snacken dus of het nou van een jonge kwam of van het eten i don,t know......
t,s er allemaal wel weer afgegaan gelukkig.

Wat ik nu krijg weet ik niet we hebben binnekort een echo maar nu dus 7 kilo met 22 weken dus als die berekenig klopt heb ik ook nog wel wat kilo,s te gaan haha.
Maar goed straks weer lekker veel sporten want dat kan ik nu niet (voetbal en fitness normaal)
dus dan zien we wel maak me er nu ook niet zo druk over.

groetjes

De laatste keer dat ik keek (ongeveer 3 weken geleden) was er 9 kilo bijgekomen. Sindsdien heb ik niet meer op de weegschaal gestaan. Ik begon toen ook vocht vast te houden en daardoor moest ik al nieuwe positiekleding kopen. Misschien dat ik tegen het eind nog een keer op de weegschaal ga staan, maar voor nu speel ik even struisvogel.

Groetjes, Marisa

Hi

Ik ben nu 20 weken en ook nog niets aangekomen. Ik loop zelfs 1,5 kilo achter op mijn begin gewicht van de zwangerschap. Hoewel ik niet heb overgegeven viel ik toch af. Denk dat mijn lichaam niet gewend was om zo hard te moeten werken voor dat kleintje.

Annvankelijk dacht ik dat er wat mis was, maar die buik is inmiddels echt groter en zichtbaar.  De verloskundige zei ook dat ik me niet ongerust hoefde te maken en dat dit juist de reden is waarom ze niet meer wegen.  Iedereen komt anders aan, hefet niets met het kindje te maken. Dat pakt toch wel wat het nodig heeft.  

De komende weken gaat het kindje zelf zwaarder worden, dus denk dat de kilo's nu toch echt wel gaan komen.

groetjes
Kate

Nou, ik zal je vertellen dat het me niks interesseert hoeveel ik aangekomen ben. Ik heb nog niet één keer op de weegschaal gestaan en ik ben het ook niet van plan! Wat doen jullie jezelf toch aan? Het maakt toch niks uit? Je hebt het vaak niet in de hand (behalve wanneer je je continue klem vreet).
Ik wist zelfs, voordat ik van de eerste zwanger raakte, al jaren niet meer wat ik woog! Ik paste nog altijd dezelfde maat kleding en was gewoon niet dik, maar normaal.
Na de 1e zwangerschap ben ik ik 4 maanden na de bevalling weer eens op de weegschaal gaan staan. Een half jaar later was ik dusdanig afgevallen dat ik slanker was dan voor mijn eerste zwangerschap.
De laatste keer dat ik me gewogen heb is in juni vorig jaar. In november was ik zwanger, en ik ga voor het eerste weer wegen een paar maanden ná de bevalling!
Het lijkt me erg frustrerend voor jullie dat je dat zo op de voet volgt....
Succes allemaal!

Hoi,

als ik lees wat jullie zijn aangekomen valt het nog wel mee.
Ik ben nu 24 weken zwanger en ben al 13,6 kilo aangomen!!
En ik moet nog 16 weken, volgens mij gaat het wel richting de 30 kg.......wel erg veel he!!

Groetjes Melanie

Nou hier nog zo een hoor: 24 weken zwanger en ruim 11 kilo erbij! Ben beniuwd waar ik eindig...
Judith

Terug
Bovenaan