Hoeveel zijn jullie al aangekomen???

hihi.....grappig dat dit topic weer naar boven is gehaald. Zat er vandaag toevallig aan te denken, toen ik op de weegschaal stond.
Hier 13 kilo aangekomen met 39wk en 1dg.

Liefs, Kar

vandaag 40wk en 12,5 kilo aangekomen. Best netjes, het ging in het begin niet zo hard en werd er op een klein kindje gegokt. De laatste paar weken is de kleine goed gegroeit, en ik dus ook! Of zou het van al die paaseitjes komen....

Vind het allemaal wel netjes...nu maar snel die kleine in onze armen sluiten, ben dan eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel kilootjes er dan nog overblijven.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie zo aan het einde weer afvallen? Ben deze week dus een ruime kilo afgevallen. Bij de verloskundige niet echt naar gevraagd hoe zoiets nou kan, maar mijn moeder schrok dus dat ik was afgevallen.

Hallo Dames,

Ik ben nu 39 wkn+4 dgn, en ben in totaal nu 16 kilo aangekomen!!
Vind dat echt veel,vooral omdat ik voor de zwangerschap graag wat aan wou komen(woog 55 kilo met 1,76) maar dat eigenlijk nooit lukte..
Maar dat is nu dus gelukt haha..
Weet natuurlijk niet of ik wat kilo's vast hou na de bevalling,hoop dat stiekem wel een beetje..
Ben verder niet echt heel dik nu moet ik zeggen,het is alleen m'n buik,benen,billen.

Ach ja voel me verder heel erg goed in me vel!

Liefs,Alin

Hoeveel zwangerschapskilootjes hebben jullie nu nog, nu jullie je zoon of dochter in de armen hebt mogen sluiten?

Was aan het einde van de zwangerschap 14 kilo aangekomen en ik ben er nu (na 1 week) alweer 12 kwijt. Ben er eigenlijk wel heel tevreden over, nu alleen dat buikje nog even wegwerken :D

Liefs Rixt

Rixt, ik ben er precies zo aan toe als jij! Behalve een slap hangbuikje hou ik dus deze keer waarschijnlijk weer geen kilo's over aan mijn zwangerschap. Terwijl ik dat best had kunnen gebruiken, want ik zit tegen het onderrandje van een gezond gewicht. Laat mij liever op 60kg blijven hangen, met m'n 1,74 lengte!
Maar goed, zo als gewoonlijk helpt het niet zoveel wel of niet af te willen afvallen :)
In ieder geval kweek ik wel extra spieren, want Mirjam weegt na twee weken alweer 4,5kg!

Terug
Bovenaan