Hoeveel zijn jullie baby's al gegroeid

Olivia was 4128 gram bij geboorte, maar zit nog niet op haar geboortegewicht (ze is bijna 3 weken). Ze is erg afgevallen (borstvoeding kwam eerst niet op gang) tot iets van 3750. Bij laatste weging (afgelopen dinsdag) was ze 3920 dus het schiet niet echt op. Ben inmiddels ook maar gestopt met de borstvoeding, want ik voelde me gesloopt zonder dat ik resultaat zag. Vandaag bij de osteopaat bleek dat alles geblokkeerd was in haar hoofd en dat haar maagje nog zo klein was/bleef en daarom ze telkens weer spuugde. Hopelijk gaat het vanaf nu beter, want ik ben dit echt niet gewend. Mijn oudste dochter was met bv binnen een week op geboortegewicht en kwam ook daarna heel snel aan.

Ik heb geen idee. Laatste keer dat ie gewogen werd zat hij nog 5 gram onder geboortegewicht. En toen dronk hij zeer slecht door een dikke laag spruw op z'n tong.
Nu drinkt ie uitstekend. Dus neem aan dat ie aangekomen is, moet over 1,5 week naar het consultatieburo.

Ik heb geen idee. Laatste keer dat ie gewogen werd zat hij nog 5 gram onder geboortegewicht. En toen dronk hij zeer slecht door een dikke laag spruw op z'n tong.
Nu drinkt ie uitstekend. Dus neem aan dat ie aangekomen is, moet over 1,5 week naar het consultatieburo.

hoi hoi..

k hoor eigenlijk bij het aprilforum want dan zou ik uitgerekend zijn. maar onze kleine man is in maart geboren.. dus kijk af en toe mee hierzo.

over het gewicht. yuri was met een week weer op zijn geboortegewicht (2790gram) en met 2 weken 3180 gram! dus in een week tijd 400!! gram aangekomen.. ligt t aan mij of is dat best wel veel??
k geeft trouwens flesvoeding

liefs!

hoi hoi..

k hoor eigenlijk bij het aprilforum want dan zou ik uitgerekend zijn. maar onze kleine man is in maart geboren.. dus kijk af en toe mee hierzo.

over het gewicht. yuri was met een week weer op zijn geboortegewicht (2790gram) en met 2 weken 3180 gram! dus in een week tijd 400!! gram aangekomen.. ligt t aan mij of is dat best wel veel??
k geeft trouwens flesvoeding

liefs!

Onze Sami kwam eerste te weinig aan: na 4 weken zater er 240 gram bij!!! toen aangedrongen op een afspraak bij de arts (die werd steeds uitgesteld door ziekte) en die vond het belachelijkdat we geadvieerd waren niet meer dan 100cc per keer te geven (door datzelfde CB...) dus wij over op 135. en jahoor een week later zat er 210 bij!
(en hij huilde een stuk minder en sliep beter.)
dus al met al na 5 weken van 3420 naar 3890..
volgende keer dat ik ga wegen is bij 7 weken.

Terug
Bovenaan