Hoeveel zijn jullie baby's al gegroeid

Onze Sami kwam eerste te weinig aan: na 4 weken zater er 240 gram bij!!! toen aangedrongen op een afspraak bij de arts (die werd steeds uitgesteld door ziekte) en die vond het belachelijkdat we geadvieerd waren niet meer dan 100cc per keer te geven (door datzelfde CB...) dus wij over op 135. en jahoor een week later zat er 210 bij!
(en hij huilde een stuk minder en sliep beter.)
dus al met al na 5 weken van 3420 naar 3890..
volgende keer dat ik ga wegen is bij 7 weken.

Ik moet maandag naar het cb met Joost, dus weet het niet. De laatste keer dat we hem hebben gewogen was hij anderhalve week oud. Toen woog hij 3460, op 20 gram na zijn geboortegewicht. Ook Joost krijgt bv.

Ik moet maandag naar het cb met Joost, dus weet het niet. De laatste keer dat we hem hebben gewogen was hij anderhalve week oud. Toen woog hij 3460, op 20 gram na zijn geboortegewicht. Ook Joost krijgt bv.

Fleur woog bij dr geboorte 3800 gram, met 5 dagen was ze weer op geboorte gewicht.
Toen ze 2 weken oud was woog ze 4070 gram, en afgelopen week (toen was ze 3 weken) woog ze 4525 gram...haha dus groeit super goed!! Ze krijgt borstvoeding!

Fleur woog bij dr geboorte 3800 gram, met 5 dagen was ze weer op geboorte gewicht.
Toen ze 2 weken oud was woog ze 4070 gram, en afgelopen week (toen was ze 3 weken) woog ze 4525 gram...haha dus groeit super goed!! Ze krijgt borstvoeding!

Terug
Bovenaan